Topics: 54
daanheijn schreef:Citaat:Voordat je veel geld uit gaat geven aan nieuwe bekleding voor je achterbak:
Ik heb de achterbak bekleding van het project van Daanhein en zijn vader gezien: SUPERMOOI!!
en dat is ook een verkerde kleur bekleding, die met een spuitbus zwarte verf gespoten is.
Maak eens een afspraakje met die twee en overtuig jezelf.
We voelen ons vereerd Peter! Ben jij, trouwens al bezig geweest met het plaatsen van je nieuwe interrieur?
En ja Paul, je zou het een moeten zien ;D.
Wat is dat dan voor verf???
Groeten van Frans
Topics: 38
een gewone spuitbus met zwarte verf.
heel licht spuiten, zeker niet te dik.
dan krijg je een heel mooi zwarte bekleding.
Ik had het vroeger al eens gdaan met een hoedenplank, maar heb nu gezien dat het met de complete bekleding van een laadruimte ook heel mooi is.
En nee, ik ben nog niet toegekomen om het interieur te plaatsen.
Ik wil eerst de bekleding van de stoelen en bank afhalen en in de wasmachine gooien.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
ok, ik ben redelijk overtuigd ;D
Daan zou je eens een fotootje willen plaatsen? Vlgs mij woon je nogal een eindje weg, dus effe kijken wordt me te ver.
Ik heb nu een adresje waar ik misschien een andere kleur bekleding kan krijgen. Zit ik alleen nog met die skai randje vlgs mij (die zullen dan ook bruin of blauw zijn?).
Topics: 163
ff discovery in de gaten houden, en wachten op een aflevering van Wheelerdealers. Daar hebben ze ook een keertje een grijsachtige hoedenpak zwart gespoten, volgens mij een 205GTI.
Goed eindresultaat.
Topics: 55
De auto staat in Culemborg vlak langs de A2.
Volgende week ben ik weer in de werkruimte aanwezig en zal ik als het nog licht is even de auto naar buiten rijden voor een paar foto's.
Weet alleen niet of een foto een goede blik geeft. Op foto's zijn kleine verschillen vaak mooi weggewerkt ;D.
Topics: 54
Jelmar schreef:zwarte ??
;D ;D ;D ;D ;D
Groeten van Frans
Topics: 42
v700r schreef:Postma 245 GL schreef:Ticcie schreef:nee, niet echt.
vorige maand getrouwd in Portugal + huwelijksreis, dus dat houd je ook even van de straat 
Gefeliciteerd! Altijd leuk zoiets!
Ik denk dat er hier op het forum mensen zijn die daar anders over denken.
Heb zoiets gelezen ja,... sterkte mannen zoiets is natuurlijk nooit leuk!
Maarrrr uit ervaring kan ik spreken dat het eerste best wel leuk is.
On Topic: Dit is echt een hele vette bak! Maar remschijven rondom zou een mooie toevoeging zijn op dit project.
Wil je daarvan foto's in dit topic zetten?