Berichten: 2.761
Topics: 38
Lid sinds: Mar 2005
a.huis schreef:ik zou haast gaan twijfelen of ik er nog wel aan zal beginnen ! :roll:
wat een kl....#*te werk, maar ja dat wist ik van tevoren.
Gewoon beginnen.
Reken er wel op dat je TWEE keer de tijd kwijt bent die je ervoor inschat!
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Berichten: 1.386
Topics: 54
Lid sinds: Mar 2005
ik was van plan om er goed de tijd voor te nemen , als de zin er niet is doe ik ook niks want het moet in een keer goed .
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
Peter Timmer schreef:a.huis schreef:ik zou haast gaan twijfelen of ik er nog wel aan zal beginnen ! :roll:
wat een kl....#*te werk, maar ja dat wist ik van tevoren.
Gewoon beginnen.
Reken er wel op dat je TWEE keer de tijd kwijt bent die je ervoor inschat!
En eigenlijk grofweg 3x het geld dat je gedacht had.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Berichten: 2.761
Topics: 38
Lid sinds: Mar 2005
a.huis schreef:ik was van plan om er goed de tijd voor te nemen , als de zin er niet is doe ik ook niks want het moet in een keer goed .
Op dezelfde manier doe ik het ook. Des te meer respect voor Ticcie!
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Berichten: 2.761
Topics: 38
Lid sinds: Mar 2005
TheSaint77 schreef:En eigenlijk grofweg 3x het geld dat je gedacht had.
Dat is het voordeel als je er lang over doet, je merkt het niet zo in je knip. Ik zie alleen allen maar een bedrag in mijn overzicht wat langzaam groeit 8)
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Ja, hoewel het een stuk langzamer gaat dan gepland, gaan de kosten toch erg hard!
Ik geef elke maand wel weer een paar honderd euro aan die turbo uit en dat merk ik wel in mijn portemonnee. Gedeeltelijk is dat trouwens ook gereedschap wat ik nog niet had en dat hoor ik eigenlijk niet bij dit project te tellen.
Maar het blijft een dure en tijdrovende bezigheid, dus je moet er wel 100% van overtuigd zijn dat je het wilt, anders word je vanzelf een van die velen die er halverwege mee stoppen. En da's echt weggegooid geld+tijd, want voor zo'n project krijg je heel weinig terug.....
Gisteren het inlaatspruitstuk van een 740 binnengekregen (dank je Kaasie), dus dat kan er ook weer op.
Berichten: 237
Topics: 9
Lid sinds: Apr 2005
"Konings" Paul!! Er wordt hier een bak expertise opgedaan... Het "toch-maar-vervangen-van-gehele-platen" herken ik nog wel (onder de stoelen bijvoorbeeld). Veel succes nog.
79-er 242 GT B23e
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
Ticcie schreef:want voor zo'n project krijg je heel weinig terug.....
Aannemend dat je bedoeld; je krijgt er het geld niet meer voor terug als je het zaakje van de hand zou willen doen aan het eind van het liedje. Anderzijds wel VEEEL plezier! :-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Neuh, ik bedoel van die projecten waarbij mensen het na de aankoop van hun wrak/klassieker en 3 jaar sleutelen+onderdelen kopen er genoeg van hebben en het hele zwikkie op marktplaats half-af aanbieden. ZOiets in de trant van:
Unieke klassieker!
Na 3 jaar sleutelen is deze auto nog niet helemaal af. Hij is al wel helemaal gedemonteerd en bijna alle onderdelen zijn erbij in dozen. Ook veel nieuw spul!! Auto is helemaal gestraald en door mij gelast
etcetc. Dat soort projecten leveren geen cent op en lijkt me superfrustrerend: heb je al die jaren helemaal niks bereikt. Alleen de lol van het sleutelen heb je dan, maar ik denk dat de meesten dat al na 1 jaar zat zijn als je 'm later verkoopt?
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
Nee, lijkt me ook niet bevredigend nee.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"