Berichten: 231
Topics: 30
Lid sinds: Dec 2005
Moet ik misschien wel m'n naam aanpassen JoostL6 is ook niet wat. hmm toch maar niet.......natuurlijk wel!!
Ga morgen meteen even belllen met iemand die nog een 960 sloper heeft staan
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
JoostV6 schreef:Moet ik misschien wel m'n naam aanpassen JoostL6 is ook niet wat. hmm toch maar niet.......natuurlijk wel!!
Ga morgen meteen even belllen met iemand die nog een 960 sloper heeft staan
let wel op met de eerdere generaties 960 blokken... de motorblokken kunne poreus zijn (lekken da koelvloeistof door het blok) en ze hebben dunne timing-belt, das vaak vervangen (50 dkm! d8 ik).... en als ie kapot gaat ligt je kop aan stukken..
en bij motoren die erg rustig gereden worden willen de kleppen nog al eens blijven steken, door roetaanslag op de klepstelen en de hydraulische klepstoters die de kleppen dan zo afstellen dat ze niet meer goed sluiten en uiteindelijk zelfs tegen de zuigers komen

hock:
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Berichten: 1.442
Topics: 28
Lid sinds: Mar 2005
Berichten: 38
Topics: 10
Lid sinds: Aug 2006
dussssss
Is hij al klaar?
Ik ben erg benieuwd omdat ik met dezelfde gedachte speel.
740 2.0 16v turbo in 960 3.0 in 262.
foto`s van steunen e.d.?
960 3.0 '95<br />265 1980<br />262c`80....(castraat)