Berichten: 1.404
Topics: 41
Lid sinds: Mar 2005
mooi Paul , erg jaloers!!!, mooi verslag qua vorderingen en resultaat!
zal je nog veel plezier aan hebben, en mocht je 'm kwijt willen is dit zeker de investering meer dan waard!
ben benieuwd naar rest v/d opbouw, en mocht je er LPG in willen, laat het even weten, sta op goede voet met Carbalt ( mijn klus/hobby plaats)
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Eerste opbouw-dag achter de rug: erg leuk werk en doe het lekker op m'n gemakkie. Eerste opbouw foto ook weer te zien in het verslag.
PP, had eigenlijk HPO in gedachten voor de LPG inbouw, al wel een keer bij de jongens van Carbalt langsgeweest voor lpg-afstelling (die toen precies zagen dat m'n distributieriem 1 tandje fout zat) en ze maakten goede indruk. Alleen zijn de ervaringen met HPO tot nu toe perfect qua inbouw, afstelling en service.
En over die investering: daar twijfel ik aan, hoop in ieder geval dat de waarde ongeveer gelijk is aan mijn uitgaven....
Berichten: 1.984
Topics: 74
Lid sinds: Dec 2005
Hey Ticcie, heb jij zelf voor de grond verf, gewone verf en lak gezorgd? Of heb je gewoon de spuiterij een bepaald bedrag moeten betalen en die heeft alles verzorgd (behalve het voorbereiden dan(schuren ed))?
Mag ik vragen wat je zeg maar kwijt bent aan de benodigdheden (wat heb je precies allemaal nodig gehad?) voor het spuiten van een complete auto (buitenkant)?
Dank u
Die E2000 was inclusief alles, dus incl strakmaken, primer, kleur en blanke lak EN de zwarte bies en wat andere zwarte lijstjes / roofrack etc.
Auto was verder wel behoorlijk strak, dus daar hadden ze weinig werk aan.
Berichten: 1.984
Topics: 74
Lid sinds: Dec 2005
Maar dan is ie natuurlijk ook van binnen gespoten. Weet je hoeveel liter primer, kleur en blanke lak er gebruikt is bij jou?
dat klopt was idd met de binnenkant. daar had ie zich een beetje op verkeken, want zelfs een dunne laag kostte 3 liter kleurlak.
Bijelkaar had ie iets van 8 liter kleur en 7 liter blanke lak nodig. primer weet ik niet.
en spuiten was ook nog incl. velgen. misschien 1500 ex velgen en binnenzijde? MAar denk dat ie bij een volgende 240 wel iets in prijs omhoog gaat...
Berichten: 4.340
Topics: 257
Lid sinds: Mar 2005
Ticcie schreef:en de deuren daarna goed afgehangen (lastig karweitje in je eentje). Niks zo lelijk als een auto waarvan de naden net niet kloppen. Uiteindelijk tevreden en de deuren vallen heel redelijk dicht.
Hej, Ticcie! Mooi hoor! Vraagje: kan je de deuren ook stellen door het scharnier aan het chassis los te draaien? Ik heb n.l. een te laag hangende achterdeur, die niet meer te stellen is door het scharnier aan de deurzijde los te draaien....of ik moet de gaten erin nog meer uitvijlen...
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Berichten: 237
Topics: 9
Lid sinds: Apr 2005
What de f....! 2000E dat heb je goed geregeld zeg voor strakmaken en spuiten binnen buiten en velgen
79-er 242 GT B23e
Berichten: 2.761
Topics: 38
Lid sinds: Mar 2005
henqui schreef:[quote="Ticcie"]
kan je de deuren ook stellen door het scharnier aan het chassis los te draaien? Ik heb n.l. een te laag hangende achterdeur, die niet meer te stellen is door het scharnier aan de deurzijde los te draaien....of ik moet de gaten erin nog meer uitvijlen...
Ja, volgens mij zijn dat ook grotere gaten met een klemplaatje erachter
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Berichten: 5
Topics: 0
Lid sinds: Mar 2006
Hey Ticcie,
blij dat het allemaal een beetje meezit. Het eindresultaat mag er zeker wezen!! Hopelijk wip je van de zomer even langs om hem in volle glorie te tonen :wink:
Leuk om te horen dat dat bedrijf in leeuwarden mijn laswerk goedkeurde...hoor je niet vaak 8)
Greetz en tot horenz,
Roger
oo Laz or not to Laz...that's the question..:-)<br /><br />Greetz Roger