9 March 2006, 20:44
Ticcie schreef:over een halfuurtje komt mijn VOlvo eraan!
Spannend!! Ben benieuwd..... Nog even volhouden
@ Saint: origineel houden dat ding... krijg je spijt van....
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Mijn Turbo Project
|
9 March 2006, 20:44
Ticcie schreef:over een halfuurtje komt mijn VOlvo eraan! Spannend!! Ben benieuwd..... Nog even volhouden @ Saint: origineel houden dat ding... krijg je spijt van....
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
9 March 2006, 21:39
Ticcie schreef:over een halfuurtje komt mijn VOlvo eraan!Lig je al met je camera voor de deur???
9 March 2006, 21:46
Samen met de volkskrant, telegraaf, het NOS, de TROS VARA alle RTL's en het algemeen dagblad, en natuurlijk, niet te vergeten, het financieel dagblad!
![]()
9 March 2006, 21:49
hij is er!!!!!!
weinig foto's ivm donker, maar eentje in de garagebox toch aardig gelukt - zie verslag. Dik tevreden, zaterdag maar eens goed kijken.
9 March 2006, 21:54
Ticcie schreef:als eerste de deuren voorzien van sloten en rubbers, zodat ze weer dicht kunnen zonder te beschadigen. Kun je ze er niet beter uithalen en veilig opslaan? Je sleutelruimte is al niet zo groot en dan iedere keer die portieren in de weg...... :evil:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
9 March 2006, 21:56
inmiddels staat er een voorruit in de huiskamer, liggen er deurpanelen op de kast in de slaapkamer en staat het hondenrek achter het bed: alle bergruimte is bezet (MEER dan bezet volgens mijn vriendin!). helaas niet zo'n mooie schuur met bergzolder als jij hebt...
9 March 2006, 22:00
Ophangen tegen het plafond?
enneh, mijn bergzolder is ook te klein :twisted: (hoe meer ruimte, hoe meer rommel :o )
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
9 March 2006, 22:16
Eheh, krapjes hoor, kijk maar uit dat je geen lak baschadigd zo..
![]() Ga je nog op oek naar iets anders ofnie?
9 March 2006, 22:21
al lang blij dat ik iets kon vinden in de buurt... blijf wel kijken naar iets, maar vrees dat dat 'm niet wordt. Maar het grenst wel aan een heel rustig pleintje, dus met mooi weer kan ik prima buiten klussen.
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|