Topics: 31
Het indicatielampje van de verlichting is uit!!!!! Het was inderdaad een massa draadje en wel van de zijverlichting aan de achterkant. Daar was een lampje zonder aarde. Die deed het verder prima maar gaf blijkbaar een verschil tussen links en rechts. Opgelost dus. Verder ging ik even kijken in de reservewielbak. Daar stond dus water in! ik verdenk het rubber van het raam ervan niet helemaal dicht te zijn. Ik was al een tijdje op zoek naar nieuwe rubbers van het nieuwere type dat een goede afwatering heeft maar had nog geen succes daarin. Nieuwe rubbers zijn te krijgen maar zijn erg duur. Ik heb nu met zwarte siliconenkity een klein randje op de overgang van raam naar rubber gedaan. je ziet het nauwelijks en ik verwacht dat het nu dicht is.
He shit nu reed ik vanmorgen weg brandt het lampje toch weer!
ha I have got mail:
Bij mijn open dak hoort een "winddeflector" die via een ingenieus systeem aan het dak wordt gemonteerd. Hierin ontbrak een heel klein onderdeeltje dat natuurlijk nergens meer te krijgen was. Zelfs bij de fabrikant ( nou ja degene die alles heeft opgekocht van de fabriek in Engeland) hadden ze die niet los. Of ik moets een heel scharnier kopen a 100 pond kassa! Nu was er een andere optie namelijk wachten tiot de metaaldraaier die in opdracht van de fabriek die scharnieren maakt een nieuwe batch had gemaakt. Maar wanneer dat was wist hij niet. Dat kon wel medio volgend jaar zijn......... Maar goed na veel heen en weren had hij er toch nog eentje gevonden! 10 pond inclkusief verzenden! Die zat dus vandaag bij de post. Straks even de winddeflector monteren.
Het probleem met mijn lampje heb ik opgelost. Ik ben systematisch gaan zoeken. Alle lampjes achter eruit en motor starten: geen verandering vervolgens de koplampen ontkoppeld: geen verandering. Vervolgens de knipperlichtunits losgekoppeld en voila controlelampje ging uit! Vervolgens de lampjes bekeken en herplaatst opschuren en weer niets! dwz lampje bleef branden. De stekkertjes die redelijk gecorrodeerd waren schoongemaakt maar ook dat hielp niet....... Toen maar eens de units goed bekeken. Wat bleek bij de lampjes zit de massa draad aan de fitting geperst zoals klinknagel. Die verbinding zag er groenig uit. Die maar eens flink opgeschuurd en voila lampje uit!
Opgelost dus heerlijk!
Topics: 288
...t'is net als met je huisinstallatie, de tuinverlichting is altijd de boosdoener...
Topics: 16
Het zijn van die kleine dingen. Maar scheelt een hoop irritatie
Zo zit mijn schakelaartje van de gordelverklikker te los. (al een half jaar ofzo)
Als ik dan hard optrek/rem of m'n portemonnee op de zitting leg dan gaat dat lampje branden.

Maar tijdens het rijden is het een beetje gevaarlijk om eraan te zitten rommelen. En als ik op plaats van bestemming ben ben ik het alweer vergeten. En als ik weer onderweg ben denk ik: oohja shit dat ding.. grrr *zucht*
Topics: 39
Topics: 288
netjes.. nu weet "wie is het ook alweer" meteen hoe "zwarte" lm velgen onder een zilveren koets staan, maakt duidelijk ook uit welke velgen...
blijft gaaf hoor zo'n enorrummu schuifpui boven je hoofd...
Topics: 26
Prachtige auto en dat dak...