Na het blijvende pijn in mijn buik gevoel na het verkopen van mijn mooie 240 Polar (wegens omstandigheden) wilde ik zo graag weer een 240.
We hebben een 940 Estate aangeschaft na de Polar, prima auto, alles erop en eraan, maar ja....blijft een 940.
Mijn man is aan de 940 verknocht geraakt dus die moest blijven.
Maar ik ben nu helemaal blij want er staat weer een 240 onder de carport! Een sedan, want 2 stations is een beetje te veel.
Een paar weken goed zoeken en heel wat km's rijden om ze te bekijken, dat is echt nodig want foto's zijn zo bedrieglijk. Soms schrik je je rot als je 'm in het echt ziet.
We wilden een oldtimer maar dat was, voor een goed exemplaar tenminste, toch iets boven budget.
Nu staat er een hele mooie 240 2.3 GL zilver uit '90 en uitgevoerd met zwarte grille en details.
Geen roest en niet aan gelast en een prachtig blauw Pullman interieur, onbeschadigd!
Een klein deukje op het linker achterscherm maar dat wordt komende week gefixt.
Vanmiddag zal ik wat fotootjes maken en plaatsen.
Ben nog wel op zoek naar setje Virgo's om hem ' af ' te maken want deze wieldoppen is geen potje.
Dus wie nog een setje heeft liggen, ik hou me aanbevolen.
We hebben een 940 Estate aangeschaft na de Polar, prima auto, alles erop en eraan, maar ja....blijft een 940.
Mijn man is aan de 940 verknocht geraakt dus die moest blijven.
Maar ik ben nu helemaal blij want er staat weer een 240 onder de carport! Een sedan, want 2 stations is een beetje te veel.
Een paar weken goed zoeken en heel wat km's rijden om ze te bekijken, dat is echt nodig want foto's zijn zo bedrieglijk. Soms schrik je je rot als je 'm in het echt ziet.
We wilden een oldtimer maar dat was, voor een goed exemplaar tenminste, toch iets boven budget.
Nu staat er een hele mooie 240 2.3 GL zilver uit '90 en uitgevoerd met zwarte grille en details.
Geen roest en niet aan gelast en een prachtig blauw Pullman interieur, onbeschadigd!
Een klein deukje op het linker achterscherm maar dat wordt komende week gefixt.
Vanmiddag zal ik wat fotootjes maken en plaatsen.
Ben nog wel op zoek naar setje Virgo's om hem ' af ' te maken want deze wieldoppen is geen potje.
Dus wie nog een setje heeft liggen, ik hou me aanbevolen.
Daily drivers: Volvo 240 2.3 GL (91) & Saab 9.3 sportsedan 1.8 T 2006 / Eerdere Volvo's : 240 DL (86) - 245 GLT Turbo (83)- 245 GLT (91) - 850 GLE (94) - Volvo 240 2.0 i Polar (93) - Volvo 244 GL D6 (81) - 240 sedan 2.3 GL (90) -940 Estate 2.3 GLE HPT Turbo (94)- Volvo V70 2.5 T exclusive- Volvo 240 2.3.Polar (92)