16 January 2006, 11:31
Mmm, die Protech-site ziet er wat (te) gelikt uit.... Iemand hier ervaring mee ? Is 't wat en wat kost dat ?
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Mijn Turbo Project
|
16 January 2006, 11:31
Mmm, die Protech-site ziet er wat (te) gelikt uit.... Iemand hier ervaring mee ? Is 't wat en wat kost dat ?
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
16 January 2006, 11:33
Is zeker wat, maar kost ook wat. Reken op minimaal 600,--.
Een van die DS-boys waar ik het over had, heeft het laten doen. Maar d?e is dan ook tot de laatste schroef uit elkaar geweest en het dus zeker wel waard.
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
16 January 2006, 11:59
ziet er weer grandioos uit Ticcie!! Enne...heb je die IPD rubbers nu al allemaal eronder geplaatst? Wanneer is de spuiter klaar?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
16 January 2006, 18:51
Nee, behalve de koppeling heb ik nog niks technisch aan de auto gedaan. Het spuiten is voor eind januari klaar en dan ga ik met de techniek aan de slag.
700 of 800 euro voor zo'n Dinitrolbehandeling is wel echt HEEL veel geld..... had op de hooguit de helft gerekend....
16 January 2006, 19:51
Ticcie schreef:. Is een bak geld, ja. Gosliga heeft wel een goede reputatie en een gratis jaarlijkse inspectie. Ik heb er goede ervaringen mee en.... het is praktisch bij mij om de hoek. Er zijn vast ook andere Dinitrollers. Is er niet ene Van Egmond, ergens in Noord-Holland ?? (voor jou dichterbij). Ik denk trouwens dat wanneer je je 245 "kaal en schoon" aanlevert de prijs wel een stuk scherper moet kunnen. Ze rekenen nl. ook tijd/geld voor het grondig schoonmaken/schoonstomen van de auto en bij een kale auto (zonder interieur, bumpers e.d.) kunnen ze vast overal makkelijker bij. Bel eens naar Gosliga en vraag naar Piet !
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
17 January 2006, 15:25
Je hoeft 'm dus niet eerst volledig te strippen als je 'm daar voor de deur zet?
17 January 2006, 15:32
lj_dekker schreef:Je hoeft 'm dus niet eerst volledig te strippen als je 'm daar voor de deur zet? Nee, voor dat bedrag zet je'm d'r zo neer en haal je 'm een week later behandeld en gepoetst weer op.
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
17 January 2006, 21:02
En roest plekken die er al op zitten? Doen ze ook lassen en spuiten?
18 January 2006, 10:08
lj_dekker schreef:En roest plekken die er al op zitten? Doen ze ook lassen en spuiten? Nee. Ze doen een inspectie en als de auto te roestig is behandelen ze 'm niet. Hoe het precies zit weet ik niet; kijk maar 'ns op hun website
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
28 January 2006, 20:22
En hij staat helemaal in de primer - zie de pics in het verslag. Mooi geel is niet lelijk zullen we maar zeggen!
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|