Topics: 12
Tuurlijk heb ik het hem verteld over het forum, ik betwijfel of hij ook werkelijk komt kijken.Voorzover ik kan inschatten lijkt me een logisch gevolg op dit verhaal dat de auto binnen een half jaar ofzo weer aangeboden wordt met natuurlijk wat mankementen en een uitbraak van latent aanwezig roest.Als je zelf niet technisch bent en je gaat de auto gewoon dagelijks en voor wintersportvakanties gebruiken geloof ik nooit dat dat lang goed gaat.Ik had de auto in eerste instantie ook bedoeld om al mijn privÃÂ kilometers mee te rijden en op vakantie mee te gaan.Toch had ik er bij nader inzien niet zo'n goed gevoel bij om met die auto bepakt en bezakt tegen de bergen op te gaan karren.Volgens mijn berekeningen was er toch nog wel een investering van zo rond de zesduizend euro nodig om de auto optisch en technisch in perfecte staat te krijgen.Plaat en spuitwerk, bekleding en techniek hadden wel hun aandacht nodig.Zo op het oog fraai , maar als je goed kijkt zie je dat er gekloot is met het spuiten, en voor mijn gevoel met de rest dan ook.Als je dat dan allemaal gedaan heb is ie wel mooi en goed maar ook heeft het ook wel een bak gekost en moet je hem dus echt jaren houden.
45 1993,v70 awd 97
Zo,daar ben ik weer, met een nieuwe aanwinst , te weten een 244 gl sedan van 1979, in een soort babyblauw, automaat, 181.000 km, uit Zweden, op lpg, na een weekendje flink poetsen ben ik al dicht in de buurt van perfectie. Ik ben nog maar zelden zo'n in nieuwstaat verkerend interieur tegengekomen.Aanvaardbaar excuus om weer een 240 te kopen is dat mijn vriendin nu al 4 rijlessen heeft gehad in een automaat en dat dit straks zo vreselijk goedkoop autorijden wordt dat je echt een dief van je eigen portemonnee bent als je niet alvast zo'n ding heb staan.Ondanks dat de auto helemaal origineel is, wat eigenlijk ook wel leuk is hoor, vind ik de wielen toch wel wat iel en zit ik toch al wat te dubben over velgen en stijl.Corona's zeker niet, Velgringen a la GLE zou kunnen, de grotere chromen doppen van latere datum is ook niet gek, stalen velgen verbreed kan ook nog, of gewoon domweg all the way polarissen en verlagen en that's it.Worden weer slapeloze nachten dus.Foto's plaatsen ga ik me niet eens meer in verdiepen hoor,dat wordt nooit wat
45 1993,v70 awd 97
Topics: 20
Dat lijkt me een kwestie van smaak. Een PRV die je goed onderhoud doet het prima als oldtimer. Ik zocht een oldtimer-werkpaard die gewoon heel veel km's aan kan...
De b23e is krachtig met 136 PK(PRV is 140 pk) en slikt heel makkelijk lpg. Hoewel het wel lijkt of de b21e zuiniger is...
[img][/img]
Topics: 256
mado schreef:Foto's plaatsen ga ik me niet eens meer in verdiepen hoor,dat wordt nooit wat
Stuur ze maar naar Ã
Ã
n van ons, doen wij het wel voor je! :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Topics: 52
Moet je wel even uitleggen hoe dat moet, foto's versturen.
Ik ben benieuwd, Mado, welkom terug.
nee,foto's naar iemand versturen lukt nog wel.Ik heb vandaag bij de garage de kleine lullige parkeerdeukjes eruit laten wrijven.Ongelofelijk strak.Voor maar 130 euro zijn er maar liefst tien van die dingetjes verdwenen. alweer een stapje verder dus.Ik ga zo meteen wat foto's maken
45 1993,v70 awd 97