Topics: 35
LOL, ik had er niet eens bij stilgestaan dat dat in jouw buurt was :
Nee. Je MOET niet gaan kijken, maar je MAG natuurlijk (alleen durf ik het niet te vragen, want je bent al es gaan rijden voor me

)
Maar misschien is het eerst wel ff nuttig dat ik er eerst achterkom of Volvoman (of wie die persoon ook moge zijn, die 'm kent?) wat weet van de wagen. Kan misschien een trip uitsparen?
Topics: 25
Check inderdaad zoveel als mogelijk van die auto,kan eventueel een bezoek sparen......
Wat weet je inmiddels al van deze auto en heb je meer foto's?
Valt de prijs binnen jouw budget?
mail mij anders maar,je hebt mijn adres.
Topics: 51
Met Volvoman,
roept u maar...
ik ken die auto inderdaad, het mooiste van de kar is het feit dat de vorige eigenaar het leer vernieuwd heeft, de zit en de geur is zeldzaam voortreffelijk.
de auto is goed en heeft plekjes inderdaad, ik heb mijn maat al vaak aangeboden er echt wat aan te doen, maar het is er nog niet van gekomen.
verder is het een goed kar die stevig en hoog op de wielen staat.
ik denk wel dat de motor een professionele afstelbeurt moet hebben, maar die is zeker niet slecht, heb hem zelf ook wel eens onder handen gehad.
Gilles (volvoman0_0)
ps. ik zou hem graag zelf willen hebben maar ik heb er eigenlijk al teveel..... :'( :-\
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988
Super dat je'm inderdaad kent!
Is het laswerk? Ik kan helemaal niets w.b. restauratie en carrosseriewerk, denk je dat het zonder te veel (grote) kosten door een carrosseriebedrijf kan gedaan worden?
Ik heb foto's gezien van het kersverse lederen interieur, en dat ziet er inderdaad echt heel mooi uit. Maar het is de staat van de carrosserie die 't moet doen, vrees ik :-\ :-X
Topics: 25
ik heb je net ff gemaild Rubicon
Rubicon schreef:Is het laswerk? Ik kan helemaal niets w.b. restauratie en carrosseriewerk, denk je dat het zonder te veel (grote) kosten door een carrosseriebedrijf kan gedaan worden?
Voor zover ik weet is het geen laswerk, maar aagetaste hoekjes een paar bubbeltjes, een naadje dat wat werkt etc,
een carrosseriebedrijf weet daar zeker raad mee,
wil je laten bijwerken of geheel spuiten?
Topics: 15
Ze willen best roesten op een aantal bekende plekken, ook al komt hij uit een "niet zo zoute" omgeving origineel
dan nog zullen er een aantal plaatsen van de body enig grondig onderhoud nodig hebben.
Ik denk overigens ook dat je tenzij je een volledig en goed gerestaureerde (met bijbehorende prijzen) kan bemachtigen
niet onder wat opknapacties uit zal kunnen komen ..
Maargoed dat is een deel van de lol in wezen .. althans , voor mij ;D
Volvofanaat met vroeger zweefvliegneigingen, tegenwoordig vlieg ik op (of van) de MTB. :-)
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K
volvoman0_0 schreef:Voor zover ik weet is het geen laswerk, maar aagetaste hoekjes een paar bubbeltjes, een naadje dat wat werkt etc,
een carrosseriebedrijf weet daar zeker raad mee,
wil je laten bijwerken of geheel spuiten?
In een eerste instantie gewoon de plekjes aanpakken, en dus wellicht ook plaatselijk bijwerken. In een (veel) latere fase misschien wel herspuiten, maar dan zal er weer wat budget moeten zijn
pwassink schreef:Ze willen best roesten op een aantal bekende plekken, ook al komt hij uit een "niet zo zoute" omgeving origineel
dan nog zullen er een aantal plaatsen van de body enig grondig onderhoud nodig hebben.
Ik denk overigens ook dat je tenzij je een volledig en goed gerestaureerde (met bijbehorende prijzen) kan bemachtigen
niet onder wat opknapacties uit zal kunnen komen ..
Maargoed dat is een deel van de lol in wezen .. althans , voor mij ;D
Opknapacties zijn ok, maar ik hou ook van het woord 'beheersbaar'

Dus geen grote laswerken..
volvo200liefhebber schreef:ik heb je net ff gemaild Rubicon
Je hebt mail terug
En, heb je hem al bekeken of zie je ervan af?