Topics: 82
Prachtig, en dat allemaal achter de originele radiateur! Maar eh, wat is er met de rembekrachtiger gebeurd, laat je je bijrijder remmen (dat zouden ze wel willen)?
Heb je de drive line angles al een beetje op orde?
http://67-72chevytrucks.com/vboard/attac...1333383237
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Topics: 7
rembekrachtiger zit links, aan de kant van de bijrijder (maar hij hoeft niets te doen.....)
en de drive line angles was een heel geklooi, maar ik heb uiteindelijk de achteras wat geroteerd zodat hoeken in de aandrijflijn weer weer kloppen. Er zit trouwens custom aanddrijf as in gemaakt door: rietveld aandrijfassen goed bedrijf ben tevreden.
Topics: 163
Handig. En hij staat ook achterstevoren oid? Teminste.., ik herken er vrij weinig meer van.
Hoe heb je dat aangesloten, je moet er normaal gesproken toch best veel kracht op kunnen zetten. Lijkt me heel handig voor B234 projecten gezien men bij de inlaat vaak veel ruimte tekort komt.
Topics: 60
En hoe rijdt het? Een filmpje zou mooi zijn!
Topics: 69
Dopski schreef:Handig. En hij staat ook achterstevoren oid? Teminste.., ik herken er vrij weinig meer van.
Hoe heb je dat aangesloten, je moet er normaal gesproken toch best veel kracht op kunnen zetten. Lijkt me heel handig voor B234 projecten gezien men bij de inlaat vaak veel ruimte tekort komt.
Een Amazon tot en met 1968 heeft een enkel remsysteem met een losse rembekrachtiger.
Deze vormt dus in tegenstelling tot de Volvo's van 1969 en later niet Ã
Ã
n geheel met de hoofdremcilinder.
Voordeel is dus dat je veel flexibeler bent om hem een plekje te geven. Dit lijkt me een gewone Lockheed bekrachtiger.
Tot slot: top project! Ziet er mooi uit.