Topics: 256
Ticcie schreef:whaah, die dikke pijp vind ik nog niet zo heel mooi. Als het goed is wordt die nog vervangen door een 3inch rvs pijp, gepolijst. Laatste 3 wkn overigens weer niks gedaan... van het weekend maar is de rechtervoorwielophanging+rubbers+remmen onder handen nemen.
ik heb nu ook een dikke pijp onder mijn 244 T, ik moet zeggen dat ik ook wel even moet wennen :-)
Ik heb de Simons uitlaat overgenomen van Erik Vermeer.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Topics: 44
henqui schreef:Ticcie schreef:whaah, die dikke pijp vind ik nog niet zo heel mooi. Als het goed is wordt die nog vervangen door een 3inch rvs pijp, gepolijst. Laatste 3 wkn overigens weer niks gedaan... van het weekend maar is de rechtervoorwielophanging+rubbers+remmen onder handen nemen.
ik heb nu ook een dikke pijp onder mijn 244 T, ik moet zeggen dat ik ook wel even moet wennen :-)
Ik heb de Simons uitlaat overgenomen van Erik Vermeer.
heb je hem er helemaal onder zitten of alleen de eindpijp?
wel mooier he dan dat standaard pijpje
Volvo S70R B5234T4 M59
Topics: 256
Ik heb helaas alleen nog maar het eindpijpje :-) erop. De rest is nog zo goed!
Hij hangt alleen nog te laag. Ik moet de pot nog wat verdraaien of zo. Ik heb de rest van de Simons weer in zgan staat. Als ik eens tijd heb, hang ik hem er helemaal onder.
Maakt hij eigenlijk nog een ander geluid? Of valt dat wel mee?
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Topics: 44
nee dat valt mee alleen stationeer hoor je een iets zwaarder geluid maar onder het rijden is hij gewoon stil
Volvo S70R B5234T4 M59
Topics: 22
Een plaatje Paul, maar had je die rommel binnenin niet even weg kunnen stoppen ??? :-*
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Topics: 135
WAAAUW!!!
Past die (imitatie) achterklep nou echt zo beroerd of valt t mee? Kun je daar een keertje foto's van maken misschien?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Hij past net niet ok: links heb ik extra ringen onder het scharnier moeten leggen, anders liep ie onder aan. En je kunt hier al op de foto zien dat ie rechts bij het achterlicht meer kiert dan bovenaan. En dat is niet goed af te stellen.
Maar je kunt de gok nemen en 'm bestellen en dan EERST goed inpassen en daarna pas laten spuiten. Dan kun je nog eea beetje aanpassen.