Topics: 25
Voor dat geld mag het wel een knappe auto zijn.
Volgens mij moet er wel iemand hier zijn die daar in de buurt woont en even wil gaan kijken of het iets is 8)
Topics: 35
volvo200liefhebber schreef:Voor dat geld mag het wel een knappe auto zijn.
Volgens mij moet er wel iemand hier zijn die daar in de buurt woont en even wil gaan kijken of het iets is 8)
Vind ik ook, maar na een paar advertenties gezien te hebben heb ik zo de indruk dat je zelfs met dit bedrag toch nog werk mag gaan verrichten :-X
Topics: 42
ik denk dat je er ver vandaan moet blijven!
zeker daar er geen moeite is genomen om een klassiek kenteken erop te zetten, wat in mijn optiek hoort op een auto uit 1973.
en voor het geld wat je uit wilt geven kun je beter
deze kopen, ook nog eens in je favoriete kleur, op Belgisch kenteken en wat je bespaart kun je aan onderhoud uitgeven
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
PP! schreef:ik denk dat je er ver vandaan moet blijven!
zeker daar er geen moeite is genomen om een klassiek kenteken erop te zetten, wat in mijn optiek hoort op een auto uit 1973.
en voor het geld wat je uit wilt geven kun je beter deze kopen, ook nog eens in je favoriete kleur, op Belgisch kenteken en wat je bespaart kun je aan onderhoud uitgeven

What the.. die ben ik nog niet tegengekomen. Ik ga gelijk effe om foto's mailen! Bedankt voor de tip, PP!
Oja, niet lachen.. maar op een 164 vind ik wit eigenlijk niÃÂ
t zo mooi
EDIT: iets te snel geweest: het blijkt er eentje uit 1971. Da's niet zo interessant voor mij
Topics: 25
Het is jammer dat Bram(mijn bekende maatje) het afgelopen voorjaar zijn 164 heeft verkocht,die had echt aan jouw criteria voldaan:
Volvo 164 E,californische import(echt keihard..) van 1974
4 plus overdrive bak
Nieuwe LPG installatie
donkergroen met een lichtbruin leder interieur
Die auto was niet kwijt te raken(lak is echt dof) en is voor minder dan ââ¬2000,=(heeft 2 jaar te koop gestaan :o :o) weggegaan terwijl er voor meer dan ââ¬5000,= aan was vertimmerd :'( :'( :'( :'( :'(
Maar ja,te laat :-\
:o :o :o
Oh, dit is bijna om bij te huilen ...
(oja; de LPG is gÃÂ
ÃÂ
n criterium. Liever NIET dan wel, eigenlijk - omdat 't ding dan een Belgisch attest zal moeten hebben en indien niet, uitgebouwd moet worden. Maar ik laat er geen 164 voor staan hoor, dat allerminst

)
Topics: 107
Rubicon schreef::o :o :o
Oh, dit is bijna om bij te huilen ...
(oja; de LPG is gÃÂÃÂn criterium. Liever NIET dan wel, eigenlijk - omdat 't ding dan een Belgisch attest zal moeten hebben en indien niet, uitgebouwd moet worden. Maar ik laat er geen 164 voor staan hoor, dat allerminst
)
Dat kan toch niet? ???
Volgens EU afspraken zou elke auto die ooit in een ander EU land heeft ingeschreven gestaan zonder beperkingen ingevoerd moeten kunnen worden.
jos245 schreef:Dat kan toch niet? ???
Volgens EU afspraken zou elke auto die ooit in een ander EU land heeft ingeschreven gestaan zonder beperkingen ingevoerd moeten kunnen worden.
Dat is de theorie. De praktijk is helaas heel anders. Dat heb ik aan de lijve mogen ondervinden toen ik mijn Volvo uit NL wou importeren. Hoewel de wagen in NL was goedgekeurd, raakte hij in eerste instantie niet door de Belgische keuring, hoewel de EU idd voorschrijft dat dat wel zou moeten. Met LPG is het net zo: een LPG-installatie moet een certificaat hebben van een door België erkende installateur. Indien niet: uit- of ombouwen door een wÃÂ
l erkende >
Topics: 15
Re: terug-import
Vorig jaar dacht ik mijn Scimitar 1800ti verkocht te hebben naar het buitenland. Dus wagen netje afgemeld ter export. Helaas (praat me d'r niet van

) ketste de verkoop af. Toen had ik een niet geregistreerde wagen. De een maand of wat later toch verkocht, nu binnen NL. Afspraak gemaakt bij de RDW en binnen een kwartier het oorspronkelijke kenteken terug. Dus het is echt heel erg simpel. Blijf dit vooral herhalen ("Herhaling is de kracht van het onderwijs" zei mij wiskunde leraar altijd). Dan overtuig je een potentiële koper echt wel.
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo