Topics: 163
Ik heb ook nog wat zittingen liggen voor een amazon, alleen is het rood/heel donkerbruin.
Over die lascursus, heb je dat vanuit school gedaan of ben je gewoon zelf naar het ROc gestapt? Wat betaal je in zon geval? Ik zou het ook graag willen leren.
Topics: 22
DopdeDouwer schreef:Over die lascursus, heb je dat vanuit school gedaan of ben je gewoon zelf naar het ROc gestapt? Wat betaal je in zon geval? Ik zou het ook graag willen leren.
Ik heb het gedaan via de studievereniging waar ik bij ben aangesloten, niet direct. Ik geloof dat die ook wat sponsoren geregeld hebben. Voor ongeveer 80 euro per cursus was ik zo klaar. Ik vrees dat de cursussen wel
wat duurder zijn zonder de sponsering...
Ik heb het er erg goed geleerd, maar het is meer een opstap, per cursus is misschien 15-17 uur les/oefenen.
Misschien dat het ROC ook cursussen gewoon geeft, gewoon eens binnenlopen en vragen.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Ik zal binnenkort eens gaan neuzen. Al het zal niet in Eindhoven zijn maar omg Rotterdam. Mar dat zal ook wel zat te vinden zijn. Hopelijk voor een leuke prijs.
Topics: 135
Leuk project! Alleen vergis je niet. Dit kost veel tijd en geld. Kijk maar eens naar mijn project.
http://picasaweb.google.com/avanberkum/VolvoAmazon1966
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
TheSaint77 schreef:Leuk project! Alleen vergis je niet. Dit kost veel tijd en geld. Kijk maar eens naar mijn project.
http://picasaweb.google.com/avanberkum/VolvoAmazon1966
leuke foto's! is al weer een paar jaar gelenden dat die is opgeknapt of niet?
haha ja veel tijd zal het kosten.... ook veel geld vrees ik.
Maar, ik denk dat voor een euro of 400-500 de wielophanging goed is, motor+bak hoeft niet veel aan te gebeuren, nog 200 euro voor banden, uitlaat is nog bijna nieuw, dan nog 300 euro (??) ofzo aan blik-onderdelen en hulp vinden om het in te lassen enzo (duur!), dan nog alle missende stripjes, rubbers, lampjes, kapjes, filters, olieen, remblokken, lagertjes, 300 Km schuurpapier en staalborstels, paar liter fertan..... en dan eigenlijk nog opnieuw laten verven...
ja als ik zo de boel optel, dat is niet goedkoop! hmmz
okeee even een update
Ik heb door de drukte de amazon niet eens meer bekeken sinds ik em heb gekocht, hij staat in de garage en ik moet leren...
Maar wel een update, ik heb een carosserie van een 1968 Amazon gekocht. Die zit nog goed in de verf, is in 2003 opgeknapt. Wel nog wat kleine roestpunten en de voorbalk is door een ongeluk krom. Geen motorkap, deuren, schermen, motor, interieur, niets zit er bij. Maar met de goede blikdelen, interieurdelen en alles van de groene kan ik dan met relatief weinig carosseriewerk een Amazon er aan overhouden..
Foto's komen eraan!
We willen em opbouwen zodat we er klassiekerrally's mee kunnen rijden, eens kijken wat we daarvoor allemaal nodig hebben...
Topics: 176
Jw240 schreef:
Citaat:klassiekerrally's, eens kijken wat we daarvoor allemaal nodig hebben...
Wellicht Leesvoer?
Hoe is het intussen met de projectjes JW?
Al van twee een gemaakt of toch maar alle twee opknappen?
JW is onderweg naar Vallakra denk ik ?
ik zou ook gaan, maar heb helaas andere verplichtingen. maar mocht ik nog wat kunnen schuiven ga ik vanavond nog die kant op.