20 March 2006, 14:54
kijk es aan, als we daar de lasser niet hebben van dit mooie project! Nog werk nodig ? :lol: :lol:
(geintje)

"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Mijn Turbo Project
|
20 March 2006, 14:54
kijk es aan, als we daar de lasser niet hebben van dit mooie project! Nog werk nodig ? :lol: :lol:
![]() "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
20 March 2006, 16:21
werk? alweer 1....zijn ze allemaal zo rot dan :lol:
Ach als je het zelf niet meer zo ziet zitten kun je altijd contact opnemen.. 8) grtz Roger
oo Laz or not to Laz...that's the question..:-)<br /><br />Greetz Roger
20 March 2006, 17:48
Zo mag ik het horen. Want, na ÃÂÃÂn zo'n klus ben je wel lazz-expert op het gebied van Volvo 240 estates! :-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
20 March 2006, 18:11
ja, Roger is nu zeker DE lasexpert voor de 240! helemaal strak gelast en geen gepruts. En als ie er wat meer full-time aan kan werken, dan komt het met de deadlines ook helemaal goed.
21 March 2006, 09:35
Pfff ja praat me niet over deadlines Paul, probleem was alleen dat ik er meer als 1 had hahaha....
![]() Lastige van het project is puur omdat ik het niet eerder gedaan had, maar daar komt de 2e keer wel verandering in.. Wat doe je nou met het uitlaatsysteem, of laat je het voorlopig zo? Greetz Roger
oo Laz or not to Laz...that's the question..:-)<br /><br />Greetz Roger
21 March 2006, 23:05
uitlaatsysteem probeer ik eerst standaard, alleen met de aanpassing voor LPG (langer tussenstuk en kortere eindpijp). Mocht ie teveel lawaai geven, dan wil ik wel experimenteren, maar hoop dat het een beetje meevalt....
21 March 2006, 23:07
je wilt nu toch een ferrita rvs uitlaat
nu zeggen ze dat die veel meer warmte uitstralen dan een gewone is die bewering waar of niet
Volvo S70R B5234T4 M59
21 March 2006, 23:29
ja sorry, idd standaard Ferrita systeem.
Geen idee of ze meer warmte uitstralen... Ik heb Stealth nog wat (zie turbospruitstukken topic) er niet over gehoord en die heeft er nu 2 gemonteerd geloof ik. Ik weet niet of RVS meer warmte afgeeft, zo niet, dan denk ik dat het niet veel kan schelen?
27 March 2006, 13:47
laat zien laat zien laat zien!!! :-)
PS: wanneer kan ik komen kijken?? "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|