Dat is wel een beetje wat ik in gedachte heb. Ik zal de auto wel iets verlagen, of in ieder geval stijvere dempers en dikkere veren eronder voor het bochtenwerk. Hij helt nu wel erg over. De velgen op de eerste foto zijn de velgen die ik eronder wil houden. Gewoon 15" stalen velgjes dus.
De motor wordt wat mij betreft ook geen "beest", maar moet een lekker doortrekkend kacheltje worden. Als ik een beest zou willen had ik er wel een turbo op geschroefd, of een s50 of s52 genomen met itb's, hoge compressiezuigers en scherpe nokkenassen. Zo'n soort auto heb ik al
De motor wordt wat mij betreft ook geen "beest", maar moet een lekker doortrekkend kacheltje worden. Als ik een beest zou willen had ik er wel een turbo op geschroefd, of een s50 of s52 genomen met itb's, hoge compressiezuigers en scherpe nokkenassen. Zo'n soort auto heb ik al

volvosvenska schreef:Mooiste is natuurlijk als je de 240 "beschaafd" houdt , niet verlagen, geen grote velgen , en dan een beest van een motor zoals deze BMW motor erin leggen.
Een wolf in schaapskleren in een standaard uitziende 240 ;-)!
Leuk project, succes!!