30 September 2010, 19:41
in je andere draadje is daar al over gesproken
de nokas is gelijn boord
je kan niet zo maar willekeurige lagerkappen monteren in de kop.
als alles eruit is en je zou de nokas plaatsen moet je die tussen je vingers kunnen draaien in de kop.
je kan elke nokas plaatsen die je wilt
je moet wel altijd je klepspeling afstellen
dit ivm met de verschillende nokken van de assen.
de lagerkappen zijn van een goed stukje alu en zullen, mits goeie oliedruk, niet uit lopen.
daar hoef je niet bang voor te wezen.
als ik je kop bekijk die eraf komt heb je zonder koelvloeistof gereden.
die kop is zeik heet geweest.
wat ook nog kan is dat je met een te schraal mengsel heb gereden waardoor je te veel warmte in je kop heb gestoken.
de scheuren naar de bougie gaten komt alleen voor door over verhitting
de scheurtjes tussen de klepzittingen zie je vaker daar hoef je niet bang voor te wezen, maar het hoort er niet te zijn..
de nokas is gelijn boord
je kan niet zo maar willekeurige lagerkappen monteren in de kop.
als alles eruit is en je zou de nokas plaatsen moet je die tussen je vingers kunnen draaien in de kop.
je kan elke nokas plaatsen die je wilt
je moet wel altijd je klepspeling afstellen
dit ivm met de verschillende nokken van de assen.
de lagerkappen zijn van een goed stukje alu en zullen, mits goeie oliedruk, niet uit lopen.
daar hoef je niet bang voor te wezen.
als ik je kop bekijk die eraf komt heb je zonder koelvloeistof gereden.
die kop is zeik heet geweest.
wat ook nog kan is dat je met een te schraal mengsel heb gereden waardoor je te veel warmte in je kop heb gestoken.
de scheuren naar de bougie gaten komt alleen voor door over verhitting
de scheurtjes tussen de klepzittingen zie je vaker daar hoef je niet bang voor te wezen, maar het hoort er niet te zijn..