11 September 2010, 21:43
Een Italiaanse auto met onderhoudsgeschiedenis?
Ben benieuwd hoe de LPG erin zit, plaats eens een foto. Dat afslaan, kan dat te maken hebben met lang 'uitrollen', bv bij een stoplicht?
Alhoewel ik in combinatie met de airco-toerendaling denk aan iets met het gasklephuis of de stationair regelklep.
Temp hoort niet zo hoog, staat altijd rocksteady net onder het midden. Zeker op de NL snelweg waar koeling genoeg is, wat de fan doet maakt dan niet uit want de rijwind koelt.
Kijk nog eens onder de motorkap, dan zie je wat voor fan je hebt.
Ben benieuwd hoe de LPG erin zit, plaats eens een foto. Dat afslaan, kan dat te maken hebben met lang 'uitrollen', bv bij een stoplicht?
Alhoewel ik in combinatie met de airco-toerendaling denk aan iets met het gasklephuis of de stationair regelklep.
Temp hoort niet zo hoog, staat altijd rocksteady net onder het midden. Zeker op de NL snelweg waar koeling genoeg is, wat de fan doet maakt dan niet uit want de rijwind koelt.
Kijk nog eens onder de motorkap, dan zie je wat voor fan je hebt.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969