31 May 2010, 10:27
Optisch bedrog......
Nu ik het resultaat bij jou zie moet'ie bij mij dus ook omhoog (Had al voorzichtige plannen, maar die zijn nu omgezet in definitieve). Ik dacht dat het wel meeviel, maar die wielkastrand achter is duidelijk lager uitgesneden dan voor. Het lijkt daarom alsof hij achter lager staat. Als je de dorpellijn bekijkt t.o.v.het wegdek, staat de auto juist weer iets hoger achter.....
Vraagje: Om die Polarissen ligt 225 breed? Ik heb er 205 om liggen. Bij een drempel schuin genomen (gaat hier in de straat niet anders) loopt de linker achterband aan tegen de binnenzijde van de wielkast en van de week reed ik over zo'n fijn verzakt viaduct op de N3 (schuin op de lijn van de weg) en toen liep juist de buitenkant heel even tegen de spatbordrand. Gaat dat bij jou goed? Heb je er iets aan moeten doen om het goed te laten gaan? (Omdat het steeds het linker wiel is, heeft het verstellen van de panhardtstang geen effect)
Nu ik het resultaat bij jou zie moet'ie bij mij dus ook omhoog (Had al voorzichtige plannen, maar die zijn nu omgezet in definitieve). Ik dacht dat het wel meeviel, maar die wielkastrand achter is duidelijk lager uitgesneden dan voor. Het lijkt daarom alsof hij achter lager staat. Als je de dorpellijn bekijkt t.o.v.het wegdek, staat de auto juist weer iets hoger achter.....
Vraagje: Om die Polarissen ligt 225 breed? Ik heb er 205 om liggen. Bij een drempel schuin genomen (gaat hier in de straat niet anders) loopt de linker achterband aan tegen de binnenzijde van de wielkast en van de week reed ik over zo'n fijn verzakt viaduct op de N3 (schuin op de lijn van de weg) en toen liep juist de buitenkant heel even tegen de spatbordrand. Gaat dat bij jou goed? Heb je er iets aan moeten doen om het goed te laten gaan? (Omdat het steeds het linker wiel is, heeft het verstellen van de panhardtstang geen effect)
`88 245, B230K, M47