1 November 2009, 00:00
De beste man weet blijkbaar niet het verschil tussen een 240 en een 740. Kortom: Het is een B230E uit 1988 geworden en ziet er fris/gezond uit. Volgens de eigenaar van het blok kon mijn blok wel eens een loslatend lagerschaaltje hebben wat is gaan vreten en ook een rare oliedruk uitlezing verzorgd bij stationair.
Snap niet wat de mensen tegen K-Jet injektie blokken hebben. Ken er diverse die LPG gebruiken in combinatie met K-Jet. GEEN CENTJE PIJN... (Je moet wel een paar centjes uit durven te geven en niet op de installatie beknibbelen.)
Snap niet wat de mensen tegen K-Jet injektie blokken hebben. Ken er diverse die LPG gebruiken in combinatie met K-Jet. GEEN CENTJE PIJN... (Je moet wel een paar centjes uit durven te geven en niet op de installatie beknibbelen.)
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..