24 September 2009, 19:46
Mja, ik zou niets liever willen dan zelf sleutelen hoor. Maar helaas ontbreekt de (voor)kennis en heb ik nogal wat last van drempelvrees. De thermostaat vervangen en de radiateur doorspoelen was voor mij al een hele overwinning. Ik zou maar wat graag de waterpomp zelf vervangen, maar zou me toch veiliger voelen met wat begeleiding. Jammer dat ik niemand in mijn omgeving waarmee ik dingen samen kan doen.
Ik was al ooit eens van plan om een soort oproep te lanceren op 't forum, waarbij de leken onder ons de gelegenheid krijgen om de belangrijkste punten van onderhoud bijgebracht te worden onder begeleiding/voordoen van de kenners. Eigenlijk moet ik dat gewoon eens doen
Ik heb 't probleem in de winter niet opgemerkt. Maar op dat ogenblik was het flink aan het vriezen, waardoor de buitentemperatuur alleen al de motor koel hield natuurlijk. Ofwel bestond het probleem toen nog niet eens. Ik kan er dus niet van op afgaan.
Ik was al ooit eens van plan om een soort oproep te lanceren op 't forum, waarbij de leken onder ons de gelegenheid krijgen om de belangrijkste punten van onderhoud bijgebracht te worden onder begeleiding/voordoen van de kenners. Eigenlijk moet ik dat gewoon eens doen

Ik heb 't probleem in de winter niet opgemerkt. Maar op dat ogenblik was het flink aan het vriezen, waardoor de buitentemperatuur alleen al de motor koel hield natuurlijk. Ofwel bestond het probleem toen nog niet eens. Ik kan er dus niet van op afgaan.
![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)