4 September 2009, 11:19
goeiemorgen
ik heb hetzelfde probleem als jou gehad en dacht dat sensor kapot was of de temperatuur gewoon te hoog.
maar ik heb dat nagetest met een temperatuur meter en was het gewoon normaal.
daarbij had ik ook een tijdje dat het knipperlicht te snel knipperde.
ben ik een tijdje aan het zoeken geweest.
bleek dat er veel roest bij de zekeringen zaten.
ik heb toen even de accu losgekoppeld en met een koperborstel en schuurpapier roest weghaald, ook de zekeringen voorzichtig geschuurd.
ook heb het dashboard na gecontroleerd dat leek wel goed.
naderhand een test ritje gedaan.
eerst knipperde het knipperlicht weer normaal
tankmeter stond lager dan normaal
en temperatuur meter stond weer op neutraal
het heeft er denk ik mee te maken dat dit hele weerstandgevoelig instrumenten zijn en een beetje roest kan als iets veranderen .
ik hoop dat je hier iets aan hebt.
ik heb hetzelfde probleem als jou gehad en dacht dat sensor kapot was of de temperatuur gewoon te hoog.
maar ik heb dat nagetest met een temperatuur meter en was het gewoon normaal.
daarbij had ik ook een tijdje dat het knipperlicht te snel knipperde.
ben ik een tijdje aan het zoeken geweest.
bleek dat er veel roest bij de zekeringen zaten.
ik heb toen even de accu losgekoppeld en met een koperborstel en schuurpapier roest weghaald, ook de zekeringen voorzichtig geschuurd.
ook heb het dashboard na gecontroleerd dat leek wel goed.
naderhand een test ritje gedaan.
eerst knipperde het knipperlicht weer normaal
tankmeter stond lager dan normaal
en temperatuur meter stond weer op neutraal
het heeft er denk ik mee te maken dat dit hele weerstandgevoelig instrumenten zijn en een beetje roest kan als iets veranderen .
ik hoop dat je hier iets aan hebt.