5 June 2009, 17:35
De 240 is de laatste Volvo met restjes inch schroefdraad, de temp sensor is er ÃÂÃÂn van. Diezelfde sensor van de 140 en de Amazon past wel in je blok, die van de 740 niet meer.
Kookpunt is uiteraard hoger in het blok (en lager op de Mt. Everest) maar 100 graden is 100 graden. Met de sensor uit het blok in een bakje kokend water weet je hoever de naald uitslaat bij 100 graden en dan weet je ongeveer voor de rest wat-ie aangeeft.
Voor je de sensor eruit draait beetje koelwater eruit laten lopen, anders geeft het zo'n rommel.
Kookpunt is uiteraard hoger in het blok (en lager op de Mt. Everest) maar 100 graden is 100 graden. Met de sensor uit het blok in een bakje kokend water weet je hoever de naald uitslaat bij 100 graden en dan weet je ongeveer voor de rest wat-ie aangeeft.
Voor je de sensor eruit draait beetje koelwater eruit laten lopen, anders geeft het zo'n rommel.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969