5 May 2009, 18:32
Ik heb vandaag wat zitten testen, maar heb je bericht net te laat gelegen, Ruud. Dus niet gekeken of het er wat toe doet om met de lampen op te rijden, zal ik nog eens moeten doen.
Hoe hoger en langer ik in (hoge) toeren rij, hoe warmer het dus wordt. Gaat wel weer netjes naar beneden als ik de verwarming opzet.
Dus stukjes snelweg en regionale wegen. Hij heeft minder last van gewoon stadsverkeer, maar de wijzer zit dan toch ook boven 't midden. Ik heb nu ook nog geen uur aan een stuk stadsverkeer gedaan, dus kan daarmee niet echt vergelijken natuurlijk..
Het zou wel kunnen dat 't de radiator is. Hij wordt niet over de hele oppervlakte helemaal warm. Er zit een koudere zone in het bovenste linkerkwart, gezien als je voor de motorkap staat. Of zou het te maken kunnen hebben omdat daar de darm naar het expansievat zit? Dit zit linksonder zeker? (nouja, eigenlijk rechtsonder.. passagierskant)
Hoe hoger en langer ik in (hoge) toeren rij, hoe warmer het dus wordt. Gaat wel weer netjes naar beneden als ik de verwarming opzet.
Dus stukjes snelweg en regionale wegen. Hij heeft minder last van gewoon stadsverkeer, maar de wijzer zit dan toch ook boven 't midden. Ik heb nu ook nog geen uur aan een stuk stadsverkeer gedaan, dus kan daarmee niet echt vergelijken natuurlijk..
Het zou wel kunnen dat 't de radiator is. Hij wordt niet over de hele oppervlakte helemaal warm. Er zit een koudere zone in het bovenste linkerkwart, gezien als je voor de motorkap staat. Of zou het te maken kunnen hebben omdat daar de darm naar het expansievat zit? Dit zit linksonder zeker? (nouja, eigenlijk rechtsonder.. passagierskant)
![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)