19 March 2009, 17:35
Gelijkaardige vraag, dus ik kaap ff dit topic ;D
Ik heb wat zitten mailen met een man die een stuurbekrachtigingset verkoopt.
Blijkt dat de set afkomstig is van een 88'er Volvo 240. Hij moet op mijn Volvo uit 1979.
Zoveel info heb ik nu ook weer niet kunnen verzamelen maar.. dit zit in de set:
(link naar de ad)
Dus:
pomp, aanwezig
stuureinden (euh, wat..?), aanwezig
montageplaat ontbreekt
krukaspoelie, aanwezig
Is dat het? Wat moet er nog bij?
Moet ik op nog zaken letten, zijn er bv. verschillende soorten poelies, enz enz?
Is het te doen om ergens anders een montageplaat op de kop te tikken? Duur?
En dan moet het zaakje nog gemonteerd worden. Dat kan ik niet zelf. Ziet evt iemand het zitten om het voor mij te doen (ik wil natuurlijk meehelpen, al ken ik er niks van) - tegen vergoeding natuurlijk, of iemand om naar door te verwijzen?
Grz,
S
Ik heb wat zitten mailen met een man die een stuurbekrachtigingset verkoopt.
Blijkt dat de set afkomstig is van een 88'er Volvo 240. Hij moet op mijn Volvo uit 1979.
Zoveel info heb ik nu ook weer niet kunnen verzamelen maar.. dit zit in de set:
Citaat:Het stuurhuis is van een 88er pomp en stuureinden zijn erbij.Ik heb geen montageplaat (kwijt). Krukas poelie voor een ouder type heb ik wel.
(link naar de ad)
Dus:
pomp, aanwezig
stuureinden (euh, wat..?), aanwezig
montageplaat ontbreekt
krukaspoelie, aanwezig
Is dat het? Wat moet er nog bij?
Moet ik op nog zaken letten, zijn er bv. verschillende soorten poelies, enz enz?
Is het te doen om ergens anders een montageplaat op de kop te tikken? Duur?
En dan moet het zaakje nog gemonteerd worden. Dat kan ik niet zelf. Ziet evt iemand het zitten om het voor mij te doen (ik wil natuurlijk meehelpen, al ken ik er niks van) - tegen vergoeding natuurlijk, of iemand om naar door te verwijzen?
Grz,
S

