25 January 2009, 19:00
Ik had eigenlijk gehoopt op een membraam van 30 euro, dat ik er zelf in kon zetten.
De letters op de verdamper zijn GMS. Verder kan ik geen plaatje o.i.d. vinden.
En inderdaad Black Moose; Sinds afgelopen zomer (15.000km terug?) zijn er al problemen met de koeling.
ondertussen vervangen
thermostaat
radiateur
dopje expansievat
stukje slang onder paravaan
Er wordt druk opgebouwd die aanwezig blijft als de motor is afgekoeld.
Dus misschien is de koppakking iets lek en lekt uitlaatgassen naar het koelcircuit.
Ik had al bijna onderdelen besteld, maar las juist op het forum dat de verdamper dezelfde verschijnselen kan veroorzaken.
Ik heb nog niet op benzine getest. Dan zou er namelijk geen drukopbouw mogen plaatsvinden.
Ik ontdek zojuist czakram in Lisse, ik denk dat ik daar binnenkort eens langs rijd.....
De letters op de verdamper zijn GMS. Verder kan ik geen plaatje o.i.d. vinden.
En inderdaad Black Moose; Sinds afgelopen zomer (15.000km terug?) zijn er al problemen met de koeling.
ondertussen vervangen
thermostaat
radiateur
dopje expansievat
stukje slang onder paravaan
Er wordt druk opgebouwd die aanwezig blijft als de motor is afgekoeld.
Dus misschien is de koppakking iets lek en lekt uitlaatgassen naar het koelcircuit.
Ik had al bijna onderdelen besteld, maar las juist op het forum dat de verdamper dezelfde verschijnselen kan veroorzaken.
Ik heb nog niet op benzine getest. Dan zou er namelijk geen drukopbouw mogen plaatsvinden.
Ik ontdek zojuist czakram in Lisse, ik denk dat ik daar binnenkort eens langs rijd.....