30 November 2008, 15:43
hey bunne
een B200FT heeft misschien een 530 kop.
de B21ET heeft een 160 of 398 kop deze heeft voor de k-jet. injectors de gaten in de cil.kop zitten.
als je nu wat anders zoekt pak dan een 405 kop van een B21/23E
deze heeft grotere inlaat kanalen en injector gaten in de kop.
ben je een knutselaar.
pak je een 531 kop
deze heeft grotere inlaat kanalen en heeft een betere verbrandingskamer.
dus super voor tuning.
als je er injector gaten in wil hebben voor de k-jet.injectors
kan je die er in laten vrezen.
let wel op dat je , bij welke kop dan ook , de uitlaatkleppen om zet in je turbo kop.
deze hebben een sodium vullling voor betere afvoer van de hitte van de klep.
een B200FT heeft misschien een 530 kop.
de B21ET heeft een 160 of 398 kop deze heeft voor de k-jet. injectors de gaten in de cil.kop zitten.
als je nu wat anders zoekt pak dan een 405 kop van een B21/23E
deze heeft grotere inlaat kanalen en injector gaten in de kop.
ben je een knutselaar.
pak je een 531 kop
deze heeft grotere inlaat kanalen en heeft een betere verbrandingskamer.
dus super voor tuning.
als je er injector gaten in wil hebben voor de k-jet.injectors
kan je die er in laten vrezen.
let wel op dat je , bij welke kop dan ook , de uitlaatkleppen om zet in je turbo kop.
deze hebben een sodium vullling voor betere afvoer van de hitte van de klep.


![[Afbeelding: shockedy.gif]](http://img192.imageshack.us/img192/8264/shockedy.gif)