19 November 2008, 00:58
B280 heb ik zelf ook in mijn 264 gehad(veel werk)
Is wel te doen maar meer werk dan een b27/b28 en het is niet origineel
De 264 met b280 heb ik inmiddels verkocht, heb nu een v70 voor dagelijks gebruik.
Heb nog wel een 264 voor de hobby met een super lopende b28e
Een 4traps is de moeite ward en moet je zeker doen als je ermee aan de slag gaat. Ik zou zelf het liefst een 260 blok reviseren of er een uit een vroege 760(b28e) halen i.c.m. een AW-71 dan.
Is wel te doen maar meer werk dan een b27/b28 en het is niet origineel
De 264 met b280 heb ik inmiddels verkocht, heb nu een v70 voor dagelijks gebruik.
Heb nog wel een 264 voor de hobby met een super lopende b28e
Een 4traps is de moeite ward en moet je zeker doen als je ermee aan de slag gaat. Ik zou zelf het liefst een 260 blok reviseren of er een uit een vroege 760(b28e) halen i.c.m. een AW-71 dan.
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst

