8 November 2008, 15:44
Hallo allemaal,
Ik ben de trotse bezitter van een zweedse tank :
en een oprit :-X.
Tot nu zijn die twee echter geen vrienden van elkaar. Ik heb de auto nu bijna een jaar en mijn (nieuw bestrate) oprit is voorzien van een smeerlaag.
Wat ik tot nu toe gedaan heb (op advies van en samen met de 240-260 registerclub)
-carter ontluchting vervangen. (tijdens het schoonmaken brak er een pijpje af, toen maar vervangen kost 8 â¬
-carter pakking vervangen (was helemaal hard geworden en in die buurt was het blok ook zwart)
Nu zit ik hellaas nog steeds met een lekkend blok. Heeft iemand suggesties of ideeën?? Ik hoor het graag van jullie.
De foto's (vandaag gemaakt) staan op mijn site-je (http://sites.google.com/site/123peeters/...ij/lekkage) in aanbouw, waar ik alles probeer bij te houden met betrekking tot de zweedse tank.
Groeten Ruud.
Ik ben de trotse bezitter van een zweedse tank :

Tot nu zijn die twee echter geen vrienden van elkaar. Ik heb de auto nu bijna een jaar en mijn (nieuw bestrate) oprit is voorzien van een smeerlaag.
Wat ik tot nu toe gedaan heb (op advies van en samen met de 240-260 registerclub)
-carter ontluchting vervangen. (tijdens het schoonmaken brak er een pijpje af, toen maar vervangen kost 8 â¬
-carter pakking vervangen (was helemaal hard geworden en in die buurt was het blok ook zwart)
Nu zit ik hellaas nog steeds met een lekkend blok. Heeft iemand suggesties of ideeën?? Ik hoor het graag van jullie.
De foto's (vandaag gemaakt) staan op mijn site-je (http://sites.google.com/site/123peeters/...ij/lekkage) in aanbouw, waar ik alles probeer bij te houden met betrekking tot de zweedse tank.
Groeten Ruud.