2 November 2008, 15:55
De 30 draad is je probleem. Komt van zekering 6, en die krijgt 12V rechtstreeks vanaf de accu. Zet eens een extra draadje van de warme kant van #6 naar de 30 pin op het relais.
Vergeten: er zitten nog 2 of 3 zwevende zekeringen in de buurt van de bobine, een daarvan zou ook met brandstofinjectie te maken hebben. Oh, maar als je pompen wel werken met de "#4 aan #6 truc" staat er dus stroom op #6, zoals het hoort.
Misschien toch iets met de #6 zekering zelf? Goed aandrukken, weerstand erover meten, contacten schoonmaken, misschien de stekkers aan de achterkant vd zekeringsdoos? Hierdoor ben ik al eens mijn ruitewissers kwijtgeraakt.
Vergeten: er zitten nog 2 of 3 zwevende zekeringen in de buurt van de bobine, een daarvan zou ook met brandstofinjectie te maken hebben. Oh, maar als je pompen wel werken met de "#4 aan #6 truc" staat er dus stroom op #6, zoals het hoort.
Misschien toch iets met de #6 zekering zelf? Goed aandrukken, weerstand erover meten, contacten schoonmaken, misschien de stekkers aan de achterkant vd zekeringsdoos? Hierdoor ben ik al eens mijn ruitewissers kwijtgeraakt.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969