2 November 2008, 15:33
Bedankt marc1970: zekering 4 en 6 doorverbonden laten beide pompen lopen, dus dat werkt.
Nu het relais: Ik begrijp op 30 staat stroom en die verbindt ik door met geel/rood ( 87/2) zijnde draad richting pompen.
Maar: geen prik op 30. Niet met contact op accessoirestand, noch als de motor ronddraait. Dus ook geen klikjes te horen in relais. Computer gewisseld: Geen resultaat. Waar ligt dan de oorsprong van de rode draad die op 30 uitkomt? Zekeringen zijn verder OK. Of zou er toch een verband zijn met de verbrande hoofdstroom naar het grootlicht? Wat is nu de volgende logische stap.
Oja: wat zijn de ervaringen met defecte massa. Ik bedoel waar zit dan de meest voorkomende corrosie?
Nu het relais: Ik begrijp op 30 staat stroom en die verbindt ik door met geel/rood ( 87/2) zijnde draad richting pompen.
Maar: geen prik op 30. Niet met contact op accessoirestand, noch als de motor ronddraait. Dus ook geen klikjes te horen in relais. Computer gewisseld: Geen resultaat. Waar ligt dan de oorsprong van de rode draad die op 30 uitkomt? Zekeringen zijn verder OK. Of zou er toch een verband zijn met de verbrande hoofdstroom naar het grootlicht? Wat is nu de volgende logische stap.
Oja: wat zijn de ervaringen met defecte massa. Ik bedoel waar zit dan de meest voorkomende corrosie?