12 October 2008, 22:33
Hoogstwaarschijnlijk zit je er niet veel naast, het zal dus niet echt kwaad kunnen (maar goed is het zeker niet!) De nokkenas staat waarschijnlijk een tandje te vroeg waardoor de compressie al begint en de kleppen nog openstaan. Resultaat, minder lucht dus minder vermogen.
Is het niet zo dat de ontsteking toevallig ontzettend laat staat? Als het mensel pas een vonkje krijgt wanneer de zuiger al weer haast beneden is, dan komt er ook niet veel van terecht ;D Ik verwacht dit echter niet omdat je dit niet los hoeft te halen bij het vervangen van een koppakking.
Had je geen riem met van die mooie merktekens erop, of heb je de oude er nog op liggen? Wanneer de oude er nog op ligt, heb je geen merktekens aangebracht voordat je alles los hebt gehaald?
Succes, niets zo vervelend als een auto die niet fatsoenlijk wil lopen nadat je er een hoop tijd in hebt gestoken, beleave me I know!
Is het niet zo dat de ontsteking toevallig ontzettend laat staat? Als het mensel pas een vonkje krijgt wanneer de zuiger al weer haast beneden is, dan komt er ook niet veel van terecht ;D Ik verwacht dit echter niet omdat je dit niet los hoeft te halen bij het vervangen van een koppakking.
Had je geen riem met van die mooie merktekens erop, of heb je de oude er nog op liggen? Wanneer de oude er nog op ligt, heb je geen merktekens aangebracht voordat je alles los hebt gehaald?
Succes, niets zo vervelend als een auto die niet fatsoenlijk wil lopen nadat je er een hoop tijd in hebt gestoken, beleave me I know!
Volvo Amazon 1964, B230FK, M90 en LPG
Volvo V70 III 2007, D5
Volvo V70 2001, T5
Volvo V40 2015, D2
Volvo V70 III 2007, D5
Volvo V70 2001, T5
Volvo V40 2015, D2