13 August 2008, 11:35
Een tijdje geleden was ik iets te enthousiast toen ik de gloeilamp van ÃÂÃÂn van de koplamp verving. Bij het monteren duwde ik wat te hard, waardoor ÃÂÃÂn van de witte plastic pennetjes die de reflector aan de binnenkant van de behuizing vasthoudt, afbrak. Plastic bleek ook helemaal verstorven. Nu was ik van plan om bij de dealer gewoon zo'n nieuw pennetje (of gelijk allemaal) te halen, maar daarvoor heb ik het onderdeelnummer nodig :-\
Ik kan de koplamp niet zelf demonteren, want ÃÂÃÂn van de bouten draait zot, dus dat moet door de garage. Maar ik kan dus geen voorbeeld laten zien aan de dealer, of hier op 't forum. Ik vind er ook nergens een afbeelding van. Weet iemand wÃÂ t ik bedoel en kan die mij het onderdeelnummer bezorgen? Volvo200liefhebber zal waarschijnlijk ook wel weten wat ik bedoel, want heb 't hem toen laten zien.
Muchos bedanktos!
Ik kan de koplamp niet zelf demonteren, want ÃÂÃÂn van de bouten draait zot, dus dat moet door de garage. Maar ik kan dus geen voorbeeld laten zien aan de dealer, of hier op 't forum. Ik vind er ook nergens een afbeelding van. Weet iemand wÃÂ t ik bedoel en kan die mij het onderdeelnummer bezorgen? Volvo200liefhebber zal waarschijnlijk ook wel weten wat ik bedoel, want heb 't hem toen laten zien.
Muchos bedanktos!