30 May 2008, 23:55
hoewel ie niet zo direct stuurt als m'n Audi, vind ik dat nog wel meevallen. Ik erger me meer aan de sterke stuurbekrachtiging: nul gevoel wat je nou precies aan het doen bent... Ik heb zitten twijfelen om de stuurbekrachtiging eraf te halen, maar dat vond ik de originaliteit geen recht doen. En nu ik in m;n bruine 244DL (geen bekrachtiging) af en toe inparkeer, heb ik daar absoluut geen spijt van.
Maar als iemand weet hoe je de stuurbekrachtiging wat minder enthousiast kan laten meewerken, dan hou ik me aanbevolen.
btw: als jij die (nu kromme) plaat nog voor je achterdemper hebt zitten, zou je dan eens een foto van de 2 beugeltjes willen maken? Dan weet ik hoe ik ze moet namaken. alvast mijn dank.
Verder moet het qua remmen/sturen/bochten/snelheid aardig goed komen denk ik zo.
Maar als iemand weet hoe je de stuurbekrachtiging wat minder enthousiast kan laten meewerken, dan hou ik me aanbevolen.
btw: als jij die (nu kromme) plaat nog voor je achterdemper hebt zitten, zou je dan eens een foto van de 2 beugeltjes willen maken? Dan weet ik hoe ik ze moet namaken. alvast mijn dank.
Verder moet het qua remmen/sturen/bochten/snelheid aardig goed komen denk ik zo.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...