24 March 2008, 01:17
De compressie meten lijkt me toch het beste uitgangspunt.
Wanneer je deze swap goed aanpakt kun je voor lange tijd van kosten aan het blok af zijn. Het is vaak de manier waarop je het aanpakt en veelal blijkt dat goedkoop, duurkoop blijkt te zijn! Wanneer je er nu iets meer tijd en energie insteekt krijg je deze tijd (en geld) dubbel en dwars met plezier terug, het is maar hoe je het bekijkt ;D Daarnaast weet je zeker wat je hebt gemonteerd wanneer je hem hebt gereviseerd.
Wanneer je deze swap goed aanpakt kun je voor lange tijd van kosten aan het blok af zijn. Het is vaak de manier waarop je het aanpakt en veelal blijkt dat goedkoop, duurkoop blijkt te zijn! Wanneer je er nu iets meer tijd en energie insteekt krijg je deze tijd (en geld) dubbel en dwars met plezier terug, het is maar hoe je het bekijkt ;D Daarnaast weet je zeker wat je hebt gemonteerd wanneer je hem hebt gereviseerd.
Volvo Amazon 1964, B230FK, M90 en LPG
Volvo V70 III 2007, D5
Volvo V70 2001, T5
Volvo V40 2015, D2
Volvo V70 III 2007, D5
Volvo V70 2001, T5
Volvo V40 2015, D2