24 March 2008, 00:52
Hmm, ja dat is een vraag die ik mezelf ook al een keer of 10 gesteld heb. Waarom ik in %@#^%@ die 240 houd heb ik me ook al 100 keer afgevraagd.
Het blijft maar geld kosten. Maar dat doet elke auto, ongeacht leeftijd.
Maar volgens mij ontkom je niet aan een koprevisie, een blok onder de 300dkm kan je al bijna niet vinden. En als je er vind moet je de hoofdprijs betalen, en dan blijft het nog een gok. Dus dan maar alles in een keer goed, het is tenslotte niet zomaar een auto. Dan had ik al lang wat anders gekocht.
Maar een 2.3 liter blok wat je met de hand aan het vliegwiel kunt tornen lijkt me niet heel fris. Een een lekkend geluid uit de uitlaat ook niet.
Compressie meten gaat nu niet, of ik moet 'even' mn huidige startmotor lenen maar daar sta ik ook niet om te springen.

Maar volgens mij ontkom je niet aan een koprevisie, een blok onder de 300dkm kan je al bijna niet vinden. En als je er vind moet je de hoofdprijs betalen, en dan blijft het nog een gok. Dus dan maar alles in een keer goed, het is tenslotte niet zomaar een auto. Dan had ik al lang wat anders gekocht.
Maar een 2.3 liter blok wat je met de hand aan het vliegwiel kunt tornen lijkt me niet heel fris. Een een lekkend geluid uit de uitlaat ook niet.
