23 March 2008, 23:47
zou eerst de kleppendikte meten 
dan kop vlakken (kost je ook de kop niet ;D)
en nieuwe pakkingen, kopbouten en de juiste olie+ nieuw filter
maar weet je zeker dat het blok mooi liep?? geen zuigerveren naar de klote oid?
en als je dan toch bezig bent zou ik er ook meteen een nieuwe waterpomp en distributie + spanrol opgooien, zijn ook de kosten niet, en tevens onsteking nieuw( bougies,kabels, rotor,distributiekap,condensator en evt. contactpuntjes ( als je die hebt))
en als je die er dan ook inlepelt: koppelingsplaat, drukgroep + lager (â¬160,- oid) zijn dan ook easy te vervangen ;D ;D
dat is wat ik bij een motorswap doe( 2x verleden jaar
:
:-\)

dan kop vlakken (kost je ook de kop niet ;D)
en nieuwe pakkingen, kopbouten en de juiste olie+ nieuw filter
maar weet je zeker dat het blok mooi liep?? geen zuigerveren naar de klote oid?
en als je dan toch bezig bent zou ik er ook meteen een nieuwe waterpomp en distributie + spanrol opgooien, zijn ook de kosten niet, en tevens onsteking nieuw( bougies,kabels, rotor,distributiekap,condensator en evt. contactpuntjes ( als je die hebt))
en als je die er dan ook inlepelt: koppelingsplaat, drukgroep + lager (â¬160,- oid) zijn dan ook easy te vervangen ;D ;D
dat is wat ik bij een motorswap doe( 2x verleden jaar


Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99