22 March 2008, 00:48
suc6..vanavond de auto opgehaald bij de garage. Starten ging heel lastig, eerder startte de auto zonder gas te geven direct. Nu moet je absoluut een handje helpen. De auto bleef moeilijk stationair draaien, maar de auto reed echt veel beter. De turbo geeft veel meer boost en is duidelijker merkbaar. Zoals gezegd wel het idee dat de auto meer wil, maar nog ergens wordt belemmerd.
In de loods nieuwe veren en schokbrekers gemonteerd achter. De auto klakte heel erg tijdens rijden over hobbels etc. Nu weer ok! De auto wilde later echter niet meer stationair draaien. Constant gasgeven is nu noodzakelijk. Daarbij lekt de brandstofpomp onder de auto. De auto wordt morgen dus weer opgehaald.
De man van de garage is er van overtuigd dat de luchtweger kapot is. Om deze reden zou de auto het ene moment wel gewoon stationair draaien en het andere moment dus weer niet ??? Vindt het zelf vreemd. Het brandstofrelais werkt wel ok, pompen gaan netjes aan en uit bij starten en afslaan.
Dit alles zeer frustrerend kan ik je vertellen zeker na het afrekenen van â¬700 (wel incluis afstellen camber en sporing etc.).
Kan het zo zijn dat de luchtweger kapot is en dat dit het stationair / niet stationair veroorzaakt.
Nogmaals, motor loopt een stuk beter tijdens rijden, maar stationair dus prut.
U hoord van ons... :'(
In de loods nieuwe veren en schokbrekers gemonteerd achter. De auto klakte heel erg tijdens rijden over hobbels etc. Nu weer ok! De auto wilde later echter niet meer stationair draaien. Constant gasgeven is nu noodzakelijk. Daarbij lekt de brandstofpomp onder de auto. De auto wordt morgen dus weer opgehaald.
De man van de garage is er van overtuigd dat de luchtweger kapot is. Om deze reden zou de auto het ene moment wel gewoon stationair draaien en het andere moment dus weer niet ??? Vindt het zelf vreemd. Het brandstofrelais werkt wel ok, pompen gaan netjes aan en uit bij starten en afslaan.
Dit alles zeer frustrerend kan ik je vertellen zeker na het afrekenen van â¬700 (wel incluis afstellen camber en sporing etc.).
Kan het zo zijn dat de luchtweger kapot is en dat dit het stationair / niet stationair veroorzaakt.
Nogmaals, motor loopt een stuk beter tijdens rijden, maar stationair dus prut.
U hoord van ons... :'(

