15 March 2008, 23:22
welke kneusen garage stelt een k-jet. turbo af op 0.5% co.
zet hem op 2% dan zit je binnen de apk grens voor deze auto's.
en je hebt een rap bakkie.
ik draai ook altijd rond de 2 - 2.5% nooit geen problemen gekend.
voor het zelfde geld draai je de motor in puin.
doe voorzichtig met een te schrale turbo.
laat je co nog es na meten.
misschien kan er nog een beetje bij of hij staat te rijk.
dat is ook zonde dat je te veel benzine de uitlaat in laat verdwijnen.
het schroefje is vrij nauwkeurig en je hoeft maar weinig te verdraaien voor een groot verschil.
rechtsom (klok mee) is meer en linksom (tegen klok in) is minder co
zet hem op 2% dan zit je binnen de apk grens voor deze auto's.
en je hebt een rap bakkie.
ik draai ook altijd rond de 2 - 2.5% nooit geen problemen gekend.
voor het zelfde geld draai je de motor in puin.
doe voorzichtig met een te schrale turbo.
laat je co nog es na meten.
misschien kan er nog een beetje bij of hij staat te rijk.
dat is ook zonde dat je te veel benzine de uitlaat in laat verdwijnen.
het schroefje is vrij nauwkeurig en je hoeft maar weinig te verdraaien voor een groot verschil.
rechtsom (klok mee) is meer en linksom (tegen klok in) is minder co


![[Afbeelding: shockedy.gif]](http://img192.imageshack.us/img192/8264/shockedy.gif)