8 November 2007, 23:06
Onlangs bij volvo langsgeweest omdat ik eerder op dit forum had aangegeven dat de brandstofpomp onder de auto zo'n herrie maakt tijdens het pompen (wellicht te lang droog gestaan). Zij gaven echter aan dat alle brandstofpompen, zoals geplaatst op het rekje onder de auto, verder identiek zijn en dat ze allemaal een werkdruk leveren van ongeveerd 5 bar. Hiermee zou dus volgens volvo de brandstof pomp van een B21et te vervangen zijn voor een willekeurige brandstofpomp van alle andere E modellen.
Nu heb ik hier mijn twijfels over en wil ik hier nog even nagaan wat jullie hier van weten?
Daarbij nog eenmaal de vraag (val in herhaling). Of het klopt dat in stand II van het contact de branstofpompen continu blijven draaien. Indien dit niet zo zou moeten zijn, waar kan ik het beste beginnen met de zoektocht van dit probleem?
Nu heb ik hier mijn twijfels over en wil ik hier nog even nagaan wat jullie hier van weten?
Daarbij nog eenmaal de vraag (val in herhaling). Of het klopt dat in stand II van het contact de branstofpompen continu blijven draaien. Indien dit niet zo zou moeten zijn, waar kan ik het beste beginnen met de zoektocht van dit probleem?