19 September 2007, 20:46
Hoe heeft de ANWB de auto weer aan de praat gekregen?
Wat Marc bedoelt staat hier:
http://volvolvo.nl/index.php?option=com_...pic=3493.0
Elektrisch kan het ook behoorlijk haperen hoor. Slecht contact, slechte soldering, draadbreuk... Allemaal dingen die "het meestal wel doen".. De sensor vervangen is nathuurlijk nooit weggegooid geld, het is tenslotte allemaal aardig op leeftijd
Zorg ook dat je het brandstofpomprelais uitsluit. Dit geeft ook vaak een niet-startende 240 :-\
Gr 8)
Wat Marc bedoelt staat hier:
http://volvolvo.nl/index.php?option=com_...pic=3493.0
Elektrisch kan het ook behoorlijk haperen hoor. Slecht contact, slechte soldering, draadbreuk... Allemaal dingen die "het meestal wel doen".. De sensor vervangen is nathuurlijk nooit weggegooid geld, het is tenslotte allemaal aardig op leeftijd

Zorg ook dat je het brandstofpomprelais uitsluit. Dit geeft ook vaak een niet-startende 240 :-\
Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter