16 September 2007, 13:41
dat stukje wat je op de foto ziet(en dan nog iets verder naar boven), kun je met (veel) moeite iets naar boven steken. Dan kom je uit in de ruimte onder je paravaan.
Iets verder naar voor als je foto, zit een plaatje of een ventilatieklep. deze kun je er afschroeven en via dat gat kun je ook in de ruimte komen onder je paravaan. je zit dan iets lager als in het eerste geval.
Ditzelfde verhaal geld natuurlijk ook aan de bestuurderszijde.
Het water wat in de ventilatieopeneingen in de paravaan komt loopt via de afwateringsgaten onderin de paravaan weg.
Als je nu in de regen rijd, komt je rijwind een beetje meespelen en gaat dit verhaal niet meer op.
Het water loopt nu door de A-stijlen neer beneden en komt in de dorpel terecht.
Dat is ook de reden dat veel A-stijlen er uitzien zoals op je foto (of erger) en dat er water in je dorpels terechtkomt.
Dus is het van belang om ook de afwateringsgaten in de dorpels schoon en open te houden.
Iets verder naar voor als je foto, zit een plaatje of een ventilatieklep. deze kun je er afschroeven en via dat gat kun je ook in de ruimte komen onder je paravaan. je zit dan iets lager als in het eerste geval.
Ditzelfde verhaal geld natuurlijk ook aan de bestuurderszijde.
Het water wat in de ventilatieopeneingen in de paravaan komt loopt via de afwateringsgaten onderin de paravaan weg.
Als je nu in de regen rijd, komt je rijwind een beetje meespelen en gaat dit verhaal niet meer op.
Het water loopt nu door de A-stijlen neer beneden en komt in de dorpel terecht.
Dat is ook de reden dat veel A-stijlen er uitzien zoals op je foto (of erger) en dat er water in je dorpels terechtkomt.
Dus is het van belang om ook de afwateringsgaten in de dorpels schoon en open te houden.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986