26 May 2007, 10:44
Ik heb deze link ff doorgestuurd naar een goede kennis met zijn 244 uit 79. Deze had een zwaar punt wanneer er naar rechts gestuurd werd. Op basis van bovenstaand verhaal dacht Dre dat het wel ff simpel in orde gemaakt kon worden. De moer met borgring zaten los. Tevens ontbrak de binnenlip van de borging. Enthousiast is toen tevens de bus met lager losgedraaid om te reinigen.
Echter naar hermontage blijkt dat er nu nog maar een richting is waarin het stuur werkt. En wel naar links.
Bij volvo heeft men maar een tip: Revisie.
Er is nu wel een borgring met een kleinere binnenlip maar moet functioneel zijn.
Ik heb nu enkele avonden zitten te stoeien met allerlei positie's van de binnenbus (met lager). Iets losser, heel los, heel vast maar in alle gevallen gaat het stuur als een bezetene naar Links. Gevolg is dat de pomp het geluid maakt van gehele uitslag en dus loopt de auto stationair eigenlijk niet.
Wie o wie heeft hierop het antwoord en kan Dre verder helpen.
Alle info tips welkom.........
Gegroet mede namens Dre.
Echter naar hermontage blijkt dat er nu nog maar een richting is waarin het stuur werkt. En wel naar links.
Bij volvo heeft men maar een tip: Revisie.
Er is nu wel een borgring met een kleinere binnenlip maar moet functioneel zijn.
Ik heb nu enkele avonden zitten te stoeien met allerlei positie's van de binnenbus (met lager). Iets losser, heel los, heel vast maar in alle gevallen gaat het stuur als een bezetene naar Links. Gevolg is dat de pomp het geluid maakt van gehele uitslag en dus loopt de auto stationair eigenlijk niet.
Wie o wie heeft hierop het antwoord en kan Dre verder helpen.
Alle info tips welkom.........
Gegroet mede namens Dre.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

