5 May 2007, 20:29
Als normale sleutels niet meer werken heb ik altijd deze nog achter de hand.
![[Afbeelding: phto0050vk4.th.jpg]](http://img74.imageshack.us/img74/1135/phto0050vk4.th.jpg)
ik gebruik in eerste instantie dan de universele ringsleutel.
![[Afbeelding: phto0051lu2.th.jpg]](http://img409.imageshack.us/img409/320/phto0051lu2.th.jpg)
Deze past altijd en verkracht de bout of de moer niet verder. Mocht dit niet lukken dan stap ik over op de zweedse tang.
Het kleine sleuteltje heeft een veer en is erg handig om kapotgedraaide knelmoeren van je remleidingen los te draaien.
Ik denk niet dat je er op dit moment veel mee opschiet, maar als je ze een keer tegen komt moet je zeker niet aarzelen om ze aan te schaffen
![[Afbeelding: phto0050vk4.th.jpg]](http://img74.imageshack.us/img74/1135/phto0050vk4.th.jpg)
ik gebruik in eerste instantie dan de universele ringsleutel.
![[Afbeelding: phto0051lu2.th.jpg]](http://img409.imageshack.us/img409/320/phto0051lu2.th.jpg)
Deze past altijd en verkracht de bout of de moer niet verder. Mocht dit niet lukken dan stap ik over op de zweedse tang.
Het kleine sleuteltje heeft een veer en is erg handig om kapotgedraaide knelmoeren van je remleidingen los te draaien.
Ik denk niet dat je er op dit moment veel mee opschiet, maar als je ze een keer tegen komt moet je zeker niet aarzelen om ze aan te schaffen
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986