4 March 2007, 20:25
op ebay.de staan 16T turbo's van de V70T5 oid voor 395 euro, gloednieuw. Passen op een 90+ qua flens en die ' gekke' pakkingsloze aansluiting. Met een olie-aanvoer- en terugloopbuis van 940 oid met een kleinere mitsu past het gewoon....
Ingebouwde CBV, watergekoeld, komen snel op toeren die dingen.....
Iemand die ik in zweden ken heeft een 18T op zn 940 zitten, hij zegt dat het gewoon allemaal past.
Heb je het spruitstuk al uitgefreesd? ik ben er vandaag al een tijdje mee bezig geweest... best veel werk. Pas geleden voor 10 euro bij Van Crananbroek een stiftslijper op perslucht gekocht. De slijpsteentjes zijn peperkoek maar het slijpertje zelf houd het goed!
Ingebouwde CBV, watergekoeld, komen snel op toeren die dingen.....
Iemand die ik in zweden ken heeft een 18T op zn 940 zitten, hij zegt dat het gewoon allemaal past.
Heb je het spruitstuk al uitgefreesd? ik ben er vandaag al een tijdje mee bezig geweest... best veel werk. Pas geleden voor 10 euro bij Van Crananbroek een stiftslijper op perslucht gekocht. De slijpsteentjes zijn peperkoek maar het slijpertje zelf houd het goed!
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni