13 December 2006, 20:56
Jw240 schreef:TheSaint77 schreef:en waarom geen turbo op die 2.0 schroeven?? 8)dat gaat ook goed.
gewoon een 940 turbo + spruitstuk nemen, misschien zelfs van een B230Fk nemen die heeft een zeer lage turbodruk, dat voorkomt pingelen. Injectoren van een turbo + voorweerstanden, luchtmassameter verplaatsen, intercooler + buizen/slangen, computers van een turbo, olie aan en afvoer regelen, stukje bekabeling veranderen, klaar :wink:
Het is best te doen, het klinkt als erg veel werk maar er zijn genoeg mensen op turbobricks die het in een weekend geinstalleerd hebben....
Het 'record' daar is iemand die uit een ongeopende B230F iets over de 300 pk haalt geloof ik... 8)
klint goed allemaal, maar zelf kan ik dat niet.

geef eens een schatting van onderdelen prijzen (nieuw) en aantal werkuren voor een monteur?
dat zou ik wel eens willen weten.
krijg je pkaas wel goed op de weg en moet je nog verstevigen enzo :?:
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
Lomp maar lekker.