6 December 2006, 17:20
TheSaint77 schreef:tjonge jonge. Ziet er tof uit!!!Nee, hij wordt niet helemaal kaal. Het meeste is ondertussen geruild voor spullen met maar 1 laag lak (de orginele lak dus). Maar als het nu zo mocht zijn dat de nieuwe lak de boel oplost dan moeten de achterschermen, het dak, en de plaat onder de voorruit helemaal kaal.
Maar gaat ie nu helemaal kaal worden?
Ik wordt jaloers als ik dat zo zie! Kan ik mijn 245turbo ook brengen? ââ¬1500 zei je of niet? ;-) Nah, te ver weg vrees ik. :?
Ik breng binnenkort mijn benzineklep langs bij de lakker zodat hij kan kijken hoe de lak reageert. Ik hoop dat het goed gaat, want als die dingen helemaal kaal moeten sta ik dus niet te lachen.
Dit laswerk krijg ik ook niet gratis ook al is het een goede vriend
Maar ik krijg wel een enorm vriendenprijsje vergeleken met wat hij normaal gesproken wil hebben. Ik heb voor hem zijn PC bij de tijd gebracht met spullen voor rond de 650 euro, en in ruil daar voor doet hij al het laswerk. En op de koop toe hoef ik nu voorlopig niet meer mijn afgedankte videokaarten aan hem uit te lenen 
lj_dekker schreef:Heel vet dat je de plek, capaciteit en tijd (en een vriend!) hebt om dat allemaal te doen. Was de uiteindelijke kleur nu al bekend?De kleur is idd al bekend, maar nog steeds top secret

Tijd heb ik niet echt, anders was hij al klaar geweest
Ik ben nu bijna elke dag wel een paar uur met dat ding bezig. Maar ik heb tot nu toe minder dan 200 km met de auto gereden sinds ik hem kocht (meer dan een jaar geleden), waarvan 130 km de reis naar huis bij de aanschaf.Nu ben ik het dus een beetje zat en volgende zomer wil ik er echt mee kunnen rijden
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98