23 November 2006, 10:51
Bozzma schreef:Okee... Een goede lasser is altijd te gebruiken. En een autogeen-setje om de pijp los te branden ook. Ik heb zo'n mooi Simonds spruitstuk, dus bij mij is ie zo los. Maar ik weet niet of dat ook zo is voor de standaard-pijpjes.
Ik ga even kijken of 3e kerstdag een mogelijkheid is om mensen te ontvangen in de werkplaats. Ga er maar vanuit dat er dus voldoende lambda-ringen aanwezig zijn, een demontage en montageteam, en een lasser. Bovendien neem ik in iedergeval 1 laptop en 1 Lambda-meter mee. Eventueel kan ik dat nummer nog opvoeren naar 3, maar ik heb niet zoveel laptops. Je kan dan na de montage van de sensor een rondje rijden en dan heb je een indruk hoe de motor staat afgesteld. Afstelling corrigeren, nog een stukje rijden en de sensor weer inleveren. Dan moeten we er die dag aardig wat kunnen pakken.
Als we meerdere handige sleutelaars kunnen verzamelen en ik kan de eigenaar van de loods overhalen, dan zijn de kosten binnen de perken te houden.
De Volvolvo afsteldag, zullen we het dan maar noemen ?
![]()
Nieuw topic openen ? Zodra ik een datum heb.
En dan komen er nog "De Volvolvo ontstekingsombouwdag"
En de "Volvolvo LPG MegaSquirt" dag......
Voor de mensen die het leuk vinden kan ik ook nog tegen kleine vergoeding (die man staat daar niet voor niets in zijn avonduren....) een excursie bij een klein revisiebedrijfje regelen.
Ik heb nog wel 2 laptops, en een setje handen wat te hulp zouo kunnen schieten :wink: