Topics: 6
Goeiedag,
Ik rij een Volvo S40 T4 uit 1999.
Is het ook mogelijk dat ik mijn verbruik kan zien wanneer ik rij? Ik zie nu alleen mijn km-stand en de km teller die je zelf op 0 kan zetten. Heb aan de pinnetjes proberen te draaien die uit het dashboard steken, maar die draaien niet en twijfel ik dus of ik mijn verbruik kan zien.
Topics: 38
Zal ws alleen kunnen als je een boordcomputer hebt. In je instructieboekje staat vast wel hoe die zou moeten werken als hij erin zit. Op dit forum komen zo weinig mensen met een voorwielaandrijver dat ik bang ben dat hier niemand het instructieboekje van een S40 uit zijn hoofd kent.
Topics: 17
Inderdaad kan je dat alleen zien als je een boord computer hebt wat niet iedere uitvoering heeft.
Topics: 6
Ik denk dat ik geen boordcomputer heb helaas. Er staat in het instructie boekje die bij de auto zit wel uitleg over de boordcomputer en de bediening, maar de twee bedieningsknopjes heb ik niet. Wel is er een display aanwezig onder mijn toerenteller waar de auto het zou moeten weergeven, alleen staat daar niks.
Lijkt mij een beetje vreemd dat ik wel die display heb, maar geen boordcomputer? Iemand een idee?
Topics: 82
Je hebt echt meer kans op volvo-forum.nl. Op dit forum staan ongeveer 40 berichten over de V/S40 waarvan de helft van jezelf, op
http://www.volvo-forum.nl/index.php?f=14 staan er 40.000.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Topics: 17