17 November 2006, 18:21
OPGELOST :!:
Bij de APK was alles goed behalve..........lekkage op het spruitstuk.
De garagebaas belde mij netjes op en zei direct dat het de pakking was waarop ik antwoordde dat ik toevallig nog pakkingen had liggen....
Hij stelde voor maar vast de moeren los te stoken om de pakkingen te vervangen.
Ik pakkingen gebracht en na 2 uurtjes was de auto weer tippie-toppie.
Even 138 euro aftikken (2 arbeidsuren en APK kosten) en deze jongen kan er weer tegenaan tot januari 2008 :!:
Kreeg nog een compliment voor de CO waarde (had hij zelden zo laag gezien bij een Volvo) en de algehele staat van de auto (hij had zelden zo'n exemplaar gezien de laatste jaren)
Lekker toch
:!:
:!:
Bij de APK was alles goed behalve..........lekkage op het spruitstuk.
De garagebaas belde mij netjes op en zei direct dat het de pakking was waarop ik antwoordde dat ik toevallig nog pakkingen had liggen....
Hij stelde voor maar vast de moeren los te stoken om de pakkingen te vervangen.
Ik pakkingen gebracht en na 2 uurtjes was de auto weer tippie-toppie.
Even 138 euro aftikken (2 arbeidsuren en APK kosten) en deze jongen kan er weer tegenaan tot januari 2008 :!:
Kreeg nog een compliment voor de CO waarde (had hij zelden zo laag gezien bij een Volvo) en de algehele staat van de auto (hij had zelden zo'n exemplaar gezien de laatste jaren)
Lekker toch


Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.